خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Monster Killer – Assassin, Archer, Hero Shooter 0.1.25 بازی هیولا کش اندروید

Monster Killer – Assassin, Archer, Hero Shooter بازی هیولا کش اندروید

 

 

Monster Killer – Assassin، Archer، Hero Shooter یک بازی اکشن اندرویدی عالی است که توسط PRIDEGAMESSTUDIO OU PLC ساخته شده استو می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

آیا تابحال داستان محبوب جک ریپر ، قاتل سریالی ناشناس لندن را شنیده اید که گلوی قربانیان را قطع میکرد و هرگز از اسلحه استفاده نکرده است؟ فکر می کنید خود ون گوگ در پشت این نام مستعار هیولا پنهان شده بود؟ آیا تاکنون فکر کرده اید که با Axlar-Björn ، تنها قاتل سریالی شناخته شده در تاریخ ایسلند ، رقابت خواهید کرد؟
جنایتکاران ویکتوریا ، نبردهای خشونت آمیز مانند “Hitman” یا “Archero” ، گیم پلی باورنکردنی ، حالت های واقع بینانه و موارد سخت تر در بازی تیراندازی ما به صورت آفلاین!
اگر می خواهید با شر مبارزه کنید ، به یک بتمن جدید تبدیل شوید و شروع به اجرای مستقل عدالت برای قاتلین کنید ، همانطور که آدمکش ها انجام دادند ، پس سریعاً این بازی RPG بی نظیر را بارگیری کنید که در آن باید با استفاده از همه دانش ، مهارت ها و تجربیاتی که دارید بازی کنید! هر بازیکن در فضای واقع بینانه ی قرن نوزدهم لندن فرو می رود ، در خیابان های باریک سرگردان می شود.

او یک زندگی معمولی را تجربه می کند. با این حال ، در شب باید چشمان خود را باز نگه دارید: هنگام گرگ و میش  پایتخت مملو از خطر بزرگ و هیولاها است … جادوی سیاه همه کاره ی شیطان در شب بیدار می شود … این هیولاهای زننده مخفیانه قصد دارند جهان را نابود کنند ، و هدف شما جلوگیری از این طرح است! آیا می خواهید قهرمان شوید و مهارتهای رهبری خود را بهبود ببخشید؟

هدف اصلی بازی کشتن تمام هیولاها در حومه لندن است (اگر به طور تصادفی با یک اسلحه در هکنی به یک شخص تصادفی برخوردید ، مردم فقط تشکر می کنند). این بازی بسیار جالب خواهد بود ، زیرا تمام هیولاهای موجود در این بازی تیراندازی بصورت آفلاین با یکدیگر متفاوت هستند و دارای مهارت های جادویی باورنکردنی هستند: برخی از دشمنان از ترکیبی از جادوی سیاه و جادو های کشنده استفاده می کنند ، برخی دیگر ممکن است از اسلحه استفاده کنند و شخصی نیز این کار را انجام می دهد. مهارت های پارکور عالی داشته باشید! اما همه آنها فریب دهنده ، بی رحمانه و بسیار قوی تر از شما هستند!

این بازی RPG فقط یک بازی تک نفره بی معنی نیست یا یک بازی تیراندازی خسته کننده به صورت آفلاین نیست: شما باید برای هر هیولا یک رویکرد فردی اعمال کنید و نقاط ضعف آنها را احساس کنید. باید بتوانید سلاح مناسب را انتخاب کنید و بسیار ماهرانه شلیک کنید. اگر فکر می کنید که می توانید با تپانچه های ورزشی این کار را انجام دهید ، اشتباه بزرگی مرتکب می شوید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.

بازی هیولا کش Monster Killer

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: PRIDEGAMESSTUDIO OU PLC
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.