خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Pool Party Gunner FPS 1.4 بازی جشن آبی اندروید

Pool Party Gunner FPS بازی جشن آبی اندروید

 

Pool Party Gunner FPS یک بازی در سبک بازی های اکشن است که توسط استودیوی بازی سازی Cradley Creations ساخته شده است و می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

آیا شما آماده هستید تا در بازی های شگفت انگیز fpps ، اولین نفر تیرانداز شوید که به شما بهترین استراتژی شلیک اسلحه اسباب بازی را می دهد تا همسایه ی خود را که همیشه شما را  پر سروصدا و دیوانه صدا میزند و حسابی از دستش کلافه شده اید، در یک مبارزه با حمله ی آب ، شکست دهید؟

به یک تیرانداز نهایی تبدیل شوید و جلال خود را به عنوان یک تفنگدار در یک میدان جنگ سرگرم کننده با بازی های تیراندازی fpp علامت گذاری کنید. اجازه دهید ما شما را به یکی از بازی های تیراندازی با شخص اول و همراه با مفهوم جدید مبارزه با آب شامل تیراندازی با اسلحه های متعدد آب پاش بپردازید.. خود را آماده خیس شدن در این بازی جدید استخر کنید. مهمانی همسایه ی دیوانه ی خود را به عنوان تیرانداز حرفه ای fps در سطحی چالش برانگیز خراب کنید.

این بازی شبیه ساز اسلحه، با اسلحه های متعدد آب پاش و بادکنک های آبی انتخاب شگفت انگیز برای شما برای ایجاد ضرب و شتم در میدان نبرد ساخته شده از استخرها است.

 فقط غریزه تیراندازی رزمی خود را به عنوان fps shooter نشان دهید و از سطح بازی های تیراندازی شخص اول لذت ببرید. اسلحه های مختلف آب پاش را باز کنید!

بازی با اسلحه های اسباب بازی فوق العاده که در سایر تیراندازهای رزمی یا بازی های مهمانی استخر دیده نمی شود.

انواع موسیقی های جذاب نیز حین بازی پخش می شود تا این مهمانی و جشن عجیب بیشتر و بیشتر سرگرم کننده باشد و لذت ببرید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.

بازی جشن آبی Pool Party Gunner

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Cradley Creations
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.