خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود MyRadar Weather Radar 8.3.1 نرم افزار رادار آب و هوایی من اندروید

MyRadar Weather Radar نرم افزار رادار آب و هوایی من اندروید

 

MyRadar Weather Radar یک برنامه ی سریع ، کاربردی و پرطرفدار و محبوب است که رادارهای نمایش آب و هوایی متحرک را در اطراف مکان فعلی شما نمایش می دهد و به شما این امکان را می دهد تا به سرعت ببینید که چه وضعی از آب و هوا در راه است. فقط برنامه را شروع کنید و موقعیت مکانی شما با هوای متحرک ظاهر می شود!

این برنامه به جدید ترین اطلاعات راداری و ماهواره ای آب و هوایی متصل است و به روز ترین اطلاعات را در اختیار کاربرانش قرار می دهد تا ب آسانی با یک پنل کاربری ساده و راحت به هر چه که میخواهند دسترسی پیدا کنند.

این نقشه دارای قابلیت زوم استاندارد است که به شما امکان می دهد تا به آرامی در سراسر مکان ها بزرگنمایی و تردد کنید و ببینید آب و هوا در هر کجا چگونه است.

MyRadar آب و هوای متحرک را نشان می دهد ، بنابراین می توانید بگویید که باران به سمت شما حرکت می کند یا از شما دور است و با چه سرعتی در حال پیش روی می باشد. پس می توانید به راحتی برنامه های خود را با شرایط جوی هماهنگ کنید.

علاوه بر ویژگی های رایگان برنامه ، چند نسخه به روزرسانی اضافی نیز موجود است ، از جمله ردیابی توفان در زمان واقعی – عالی برای شروع فصل توفان – و همچنین یک بسته رادار حرفه ای ، که امکان جزئیات بیشتر رادار از ایستگاه های انفرادی را فراهم می کند.

MyRadar را بارگیری کنید و آن را امتحان کنید!

 

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

نرم افزار رادار آب و هوایی من MyRadar Weather

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: ACME AtronOmatic LLC
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.