خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود BE-A Walker 1.0.8 بازی ربات نابودگر اندروید

BE-A Walker بازی ربات نابودگر اندروید

 

BE-A Walker یک بازی اکشن اندرویدی است که توسط Games Operators S.A ساخته شده است که می توانید در دستگاه های اندرویدی خود از آن لذت ببرید!

داستان
زمین بیش از حد جمعیت دارد و بشریت در جستجوی سیارات جدید برای استعمار و استخراج منابع مورد نیاز خود است. الدورادو سیاره ای شبیه زمین است که با جنگل ها و کوه های عظیمی پر از مواد معدنی نادر روبرو است و گزینه ای ایده آل برای استعمار است. اما دو مورد استعمار را پیچیده تر می کند: اولین مورد جو و هوا برای نسل بشر مسموم است و مورد دوم مسابقه موجودات بومی انسان دوستانه و جنگی است که نمی خواهد خانه خود را با برخی از آسمان ها به اشتراک بگذارد. اگرچه اولین مشکل را می توان با فیلترهای هوا حل کرد ، حتی زره ​​های نبرد نیز نمی توانند در برابر جاسوسی های عظیم و موشک های دیگر قبایل کمک کنند.


GAMEPLAY
شما خلبان مکانیزم نبرد “BE-A Walke r” Biped Enhanced Assault Walker هستید. ماموریت شما شکست دادن بومیان  برای محافظت از جمعیت مستعمره است. اما نابودی نژاد بومی تنها راه متوقف کردن جنگ نیست. طرف خود را انتخاب کنید و تصمیمی را که مناسب شماست انتخاب کنید: اینکه یک انسان باشید ، یک پسر واقعی زمین باشید که برای زنده ماندن نژاد خود می جنگید و هر کس را که در راه خود ایستاده است کشته می شود ، یا انسان دوستانه ای باشید که سعی در محافظت از بومیان فقیرو قربانی دارد.

کنترل مکانیک کار ساده ای نیست. یک پا را بلند کنید ، آن را به سمت چپ یا راست حرکت دهید و سپس یک قدم بردارید. آن را برای یکی دیگر تکرار کنید. بدین ترتیب  ربات راه می رود.
برای مقابله با دشمنان یا جلوگیری از نارنجک و موشک ، هر پا را کنترل کنید.

 

ویژگی های بازی:

عجیب ترین و بی رحمانه ترین شبیه ساز پیاده روی در دنیایی دیگر.
مکانیک و سلاح های خود را به روز کنید تا خطرناک تر شوید.
-از بومیان بیزار باشید یا تلاش کنید از آنها محافظت کرده و به خانه هایشان هدایتشان کنید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 18 سال توصیه کرده اند.

بازی ربات نابودگر BE-A Walker

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Games Operators S.A.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.