خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Prison Empire Tycoon – Idle Game 0.9.4 بازی امپراطوری زندان اندروید

Prison Empire Tycoon – Idle Game بازی امپراطوری زندان اندروید

 

Prison Empire Tycoon – Idle Game یک بازی اندرویدی شبیه سازی زندان عالی و بسیار زیبا است که توسط Codigames ساخته شده است و می توانید در دستگاه های اندرویدی خود از آن لذت ببرید!

آیا شما قادر خواهید بود یک زندان را کنترل کنید و یک اهریمن زندان شوید؟

بازی را با یک زندان کوچک با امنیت کم شروع کنید و تلاش کنید تا اعتبارتان رشد کند. همه جزئیات را بهبود بخشیده و زندان متوسط ​​خود را به یک زندان با امنیت بالا تبدیل کنید که خطرناک ترین زندانیان تحت کنترل آنها وجود دارد.

با نیازهای تسهیلاتی خود مقابله کرده و تصمیم گیری های مناسب را برای گسترش مشاغل خود و بدون درگیری داخلی اتخاذ کنید. حیاط زندان را بزرگ کنید، بخش مدیریت را شخصی سازی کنید، تجهیزات امنیتی را به نگهبانان ارائه دهید یا حتی تهویه سلول ها را بهبود ببخشید. هر انتخاب منفردی در زندان های شما تأثیر خواهد گذاشت. پول بیکار خود را هوشمندانه سرمایه گذاری کنید.


نیازهای اساسی زندانیان را بررسی کنید:

زندانیان دارای شاخصه هایی از خصوصیات شخصی هستند که شما باید برای جلوگیری از شورش و برنامه های فرار از آنها استفاده کنید. سلول های آنها را ارتقا دهید، یا تخت های بهتری اضافه کنید و راحتی آنها را افزایش دهید. خرید قفسه های کتاب، ایجاد یک زمین بسکتبال یا نصب غرفه های تلفنی برای سرگرمی آنها. سود خود را در یک آشپزخانه بهتر و وعده های غذایی بهتر صرف کنید، بنابراین زندانیانی تغذیه مناسب خواهند داشت. امکانات را تمیز نگه دارید و از دوش های جدید برای حفظ بهداشت خوب استفاده کنید.


کارکنان خود را مدیریت کنید:

زندان شما به یک تیم کارآمد نیاز دارد. وضعیت را مطالعه کنید و بسته به گردش کار و استراتژی رشد خود، کارکنان یا افراد آتش نشانی را استخدام کنید. از پرسنل آشپزخانه، پزشکان، سازندگان، سرایدارها یا نگهبانان و همچنین کارمندان دفتر استفاده کنید. هر بخش نیازهای اساسی در تجارت شما را تأمین می کند، و شما باید تیم خود را خردمندانه مدیریت کنید تا زندان شما سودآور باشد.


سرمایه گذاری در امکانات :

زندانیان و کارمندان به یک مدیر عالی و چشم انداز خوب برای توسعه نیاز دارند. برای داشتن شرایط کار بهتر ، بخش های کارمندان را بهبود و ارتقا دهید: اتاق نگهداری، دفاتر ، آشپزخانه ، بیمارستان ، اتاق لباسشویی یا محله امنیتی زندانیان را فراموش نکنید: دوش آب ، حیاط زندان ، بخش های جدید را باز کنید ، ماژول های سلول را اضافه کنید ، اتاق بازدید و غذا را بهبود ببخشید. مسئولیت تأمین آب و برق را بر عهده بگیرید و به آسایشگاه خود آسایش دهید.


امنیت زندان خود را حفظ کنید:
با کنترل شورش و نبرد، شهرت خوبی را حفظ کنید. محکومین خود را راضی نگه دارید و تجهیزات محافظ خوبی را به نگهبانان خود ارائه دهید. از اسیران خطرناک آگاه باشید، در صورت لزوم می توانید از سلول انفرادی برای آنها استفاده کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.

بازی امپراطوری زندان

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.