خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Mad Contacts Widget + Caller ID 1.51 نرم افزار ویجت و مدیریت مخاطبین اندروید

Mad Contacts Widget + Caller ID نرم افزار ویجت و مدیریت مخاطبین اندروید

 

ابزارهای ارتباطات Mad Widget + Caller ID یک برنامه ارتباطی اندرویدی است که توسط Mad_Apps ساخته شده است و می توانید در دستگاه های اندرویدی خود از استفاده از آن لذت ببرید!
ویجت دیجیتال مخاطبین یک ابزارک تماس عالی است. می توانید با اس ام اس ، ایمیل ، ارسال پیام اسکایپ ، واتساپ یا وایبر تماس بگیرید یا مخاطبین انتخاب شده خود را مستقیماً از صفحه اصلی ویرایش کنید!

– از میان اندازه ویجت های مختلف و بیش از 10 طرح بندی متناسب با هر دو عکس مخاطب کوچک و بزرگ، انتخاب کنید. یا یک ویجت کاملاً قابل اندازه گیری را انتخاب کنید ، اندازه آن از 1 × 1 تا 6 8 6 در دستگاه های بزرگتر! (2 تا 999 مخاطب!)
– اقدامات سریع برای رسیدن به مخاطبین خود فقط با یک کلیک! (می توان برای تماس ، اس ام اس ، ایمیل ، واتساپ یا وایبر تنظیم کرد. می توانید چندین بار با اقدامات سریع مختلف تماس را اضافه کنید).
– طرح بندی با 10 اندازه عکس ،عکس مخاطب مختلف را انتخاب کنید!
– شکل های مختلف عکس مخاطب (مربع یا گرد)
– میانبرها را به برنامه های تلفن خود اضافه کنید. برای پر کردن صفحه نمایش ویجت خود را تغییر اندازه دهید تا یک صفحه اصلی  با مخاطبین و برنامه ها داشته باشید!
– ویجت خود را با هر یک از گروههای تماس خود (مخاطبین مورد علاقه ، دوستان ، خانواده و غیره) پر کنید و مرتب سازی ها را به ترتیب حروف الفبا یا بیشترین بار / آخرین بار تماس انجام دهید.
– میانبرها را به چندین گروه تماس اضافه کنید و آنها را به طور مستقل از یکدیگر مرتب کنید.
– گروههای تماس خود را مستقیماً از ویجت خود ویرایش کنید!

– عکس های گروه تنظیم شده در گروه های تماس با نرم افزار همگام سازی می شوند.

– ویژگی شناسه تماس گیرنده! در حالی که تماس در حال انجام است ، شماره ها را در زمان واقعی شناسایی کنید – حتی شماره هایی که در دفترچه تلفن شما نیستند. می توانید شناسه تماس گیرنده را در تنظیمات ویجت فعال یا غیرفعال کنید.

– پشتیبانی از دکمه های Skype ، WhatsApp و Viber (نمایش یا پنهان کردن تماس ، اس ام اس ، اسکایپ ، واتس اپ ، وایبر و دکمه های ایمیل در تنظیمات ویجت / گزینه های صفحه تماس).
– هر رنگی را برای متن ، مرز و پس زمینه ویجت (ها) انتخاب کنید. شفافیت پس زمینه ویجت از 0-100. در صورت تمایل می توانید پس زمینه را کاملاً شفاف کنید!
– برخی از طرح بندی ها حاوی عکس مخاطب کوچک و بزرگ هستند. یا با طرح بندی قابل پیمایش ، از 10 اندازه عکس تماسی مختلف انتخاب کنید!
– آخرین شماره تلفن انتخاب شده ، شماره sms ، شماره whatsapp ، شماره viber و آدرس ایمیل همه مخاطبین خود را نگه دارید.

 

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

نرم افزار ویجت و مدیریت مخاطبین Mad Contacts Widget

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Mad_Apps
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.