خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Sygic Travel Maps Offline 5.13.0 نرم افزار نقشه ی راهنمای سفر آفلاین اندروید

Sygic Travel Maps Offline نرم افزار نقشه ی راهنمای سفر آفلاین اندروید

 

یک راهنمای سفر شخصی برای سفر خود بسازید. نقشه سفر Sygic نقشه های دقیق و آفلاین را با اطلاعاتی از ویراستاران Sygic Travel ، ویکی پدیا و منابع دیگر ترکیب می کند تا یک برنامه نهایی برای هر مسافر ایجاد کند.

20 میلیون مکان
مناظر ، موزه ها ، پارک ها ، کافه ها ، رستوران ها ، هتل ها ، سواحل ، آبشارها ، غارها یا حتی رصدخانه های پرندگان. این که آیا شما یک گردشگر برای گشت و گذارید یا در یک سفر برای خرید یا مشغول یک استراحت آخر هفته عاشقانه هستید ، شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

عکس ها ، توضیحات ، ویکیپدیا
مکانهای معروف با توضیحات ، عکسها ، ساعات کار ، هزینه های پذیرش ، پیوندها و داده های اضافی که توسط ویراستاران سفر حرفه ای نوشته شده یا از ویکی پدیا و سایر پایگاه های داده تهیه شده است.

ویدیوهای 360 درجه – جدید!
در ویدیوهای منحصر به فرد 360 درجه ، به مناظر دیدنی برتر نگاهی بیندازید. بیش از 500 فیلم حرفه ای از پراگ ، بارسلونا ، والنسیا ، مادرید ، گرانادا ، سویا ، مراکش ، گران کاناریا ، پورتو ، لیسبون ، آتن ، استانبول ، قاهره ، تل آویو ، اورشلیم ، بتلفم و وین.

نقشه ها برای مسافران طراحی شده است
نقشه های دقیق بر اساس داده های OpenStreetMap.org تنظیم شده برای پیاده روی و کاوش در مقصد. ساخته شده در جستجو و مسیرهای پیاده روی مبتنی بر GPS و یکپارچه سازی با Navg GPS Sygic.

نقشه های آفلاین در سراسر جهان
خرید Sygic Travel Premium برای استفاده از برنامه بدون هیچگونه ارتباط اینترنتی ، از جمله بارگیری نامحدود نقشه های آفلاین و ناوبری پیاده روی.

برنامه ریزی پیشرفته سفر
یک برنامه ریز سفر روزانه کامل برای سفر خود بسازید. زمان برآورد سفر و مسافت پیاده روی را ببینید و برنامه های واقع بینانه را دنبال کنید. از دوستان خود دعوت کنید تا در سفرهای خود با یکدیگر همکاری کنند.

جستجوی قدرتمند و فیلترها
هر مکانی را با نام یا آدرس پیدا کنید. برای نمایش جاذبه ها ، موزه ها ، مراکز خرید ، رستوران ها ، کافه ها تا نگارخانه های هنری با نقاشی های ون گوگ از فیلترها استفاده کنید.

تورها و فعالیتها
بهترین تورهای گشت و گذار ، سفرهای دریایی یا حتی کلاسهای آشپزی محلی را پیدا کنید.

محل اقامت
یک هتل ، خوابگاه ، آپارتمان یا B&B پیدا کنید. آن را به سفر خود اضافه کنید و آن را در برنامه روزانه خود از جمله زمان سفر مشاهده کنید. محل اقامت خود را با booking.com مستقیم از برنامه رزرو کنید.

راهنمای سفر FODOR
Sygic Travel Premium را بخرید و راهنماهای شهر در 50 مقصد از جمله لندن ، پاریس ، نیویورک ، رم ، بارسلونا ، سان فرانسیسکو ، لاس وگاس ، … در دسترس هستند (همچنین آفلاین).

 

 

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

نرم افزار نقشه ی راهنمای سفر آفلاین Sygic Travel Maps اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Sygic
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.