خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود YourHour – Phone Addiction Tracker & Controller 1.9.173 نرم افزار ترک اعتیاد تلفن همراه اندروید

YourHour – Phone Addiction Tracker & Controller نرم افزار ترک اعتیاد تلفن همراه اندروید

 

YourHour – Phone Addict Tracker & Controller یک برنامه ی کنترل استفاده ار تلفن همراه و کمک به ترک اعتیاد است که توسط Mindefy Labs ساخته شده است و می توانید در دستگاه های اندرویدی خود از آن لذت ببرید!

بیش از یک میلیون کاربر به دلیل اعتیاد به تلفن خود به ما اعتماد کرده اند..
✔️ بهترین راه حل متناسب و صداقت در میزان اعتیاد شما به استفاده از تلفن همراهتان و رویارویی شما با حقیقت در برابر اعتیاد.
✔️ به 8 زبان جهانی از جمله انگلیسی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، اسپانیایی و غیره و خیلی موارد دیگر به زودی در دسترس است.
✔️ توصیه های چالش برانگیز و شخصی سازی شده برای مبارزه با اعتیاد به تلفن های هوشمند خود را انجام دهید. در هر زمان ، آیا احساس می کنید که بیشتر و بیشتر به تلفن هوشمند خود معتاد می شوید و قادر به کنار گذاشتنش نیستید؟ با تلفن همراه خود بیدار می شوید و کنار آن می خوابید. احتمالاً تلفن همراه شما در تمام طول روز و در همه زمانها کنارتان است. اما آیا این اعتیاد به تلفن ، اخیراً بر زندگی شخصی و حرفه ای شما تأثیر می گذارد؟ آیا برخی از برنامه ها وجود دارد که باعث افزایش بهره وری شما می شود و احساس می کنید کنترل خود را از دست می دهید؟

برنامه ی YourHour  انواع مختلفی از راهکار های سرگرم کننده و کاربر پسند را به شما می دهد که می تواند به شما در ردیابی و کنترل استفاده از تلفن کمک کند و همچنین آن دسته از برنامه ها که باعث اعتیاد بیشتر شما به تلفن هست را به شما می شناساند!


ویژگی های اصلی برنامه YourHour:

 

“زمان سنج ساعت”: زمان لغزش را ببینید!

برنامه ساعت شما همراه با یک “تایمر ساعت” شناور است که یکی از یاران ما برای رهایی شما از اعتیاد به تلفن شما است. در تمام برنامه های شما ظاهر می شود ، به طوری که می توانید مدت زمان کم شدن را برای خودتان ببینید. شما می توانید هر جا که می خواهید ، آن را بکشید و رها کنید. و حتی می توانید رنگ خود را از Green به Amber به Red تغییر دهید ، زیرا تقریباً به محدوده Set Usage Limit خود می رسید.

ما اعلان ها یا تماس های برنامه شما را مانند سایر برنامه ها مسدود نمی کنیم زیرا می خواهیم شما بهترین قاضی زمان خود باشید. بنابراین ما شما را در هر مقطع آگاهی می دهیم.

روی آن برنامه ضربه بزنید: فقط روی آن ضربه بزنید!

در اینجا می توانید برنامه هایی را که در تمام طول روز از آنها استفاده کرده اید و مدت زمانی که برای استفاده از آنها در محدوده تنظیمات استفاده خود صرف کرده اید، مشاهده کنید. همچنین می توانید محدودیت استفاده خود را در برنامه های فردی از بخش “مدیریت برنامه شخصی” در تنظیمات تنظیم کنید.

 

💙 گزارش های مفصل متعدد: ما به شما یادآوری می کنیم!

برنامه ساعت شما گزارش مفصل روزانه، هفتگی و ماهانه را برای استفاده از برنامه خود در اختیار کاربران خود قرار می دهد. گزارش استفاده روزانه ، استفاده از برنامه های فردی را از طریق یک اعلان گزارش تلفیقی بررسی می کند. برای کاربران پریمیوم نیز گزینه ای برای صادرات قالب PDF گزارش های هفتگی و ماهانه وجود دارد.

داده های خود را با فرمت XLSX صادر کنید!

برنامه YourHour هیچ یک از داده های شما را ذخیره نمی کند، بنابراین تمام داده های شما در حافظه تلفن شما ذخیره می شود و می توانید از زمان نصب برنامه با فرمت اکسل برای تجزیه و تحلیل داده ها یا اهداف آمار ، کل داده ها را صادر کنید.

💙 ویجت: ساعت شما روی صفحه!

همچنین می توانید ویجت برنامه را در صفحه اصلی فعال کنید تا بتوانید زمان استفاده را مشاهده کنید، بدون نیاز به راه اندازی برنامه یا باز کردن قفل، تعداد شمارش را باز کنید!

ما دوست داریم از ویژگیهای مورد علاقه شما و سایر مواردی که می خواهید از شما بشنویم. ما در تلاش هستیم تا شما را به زندگی دیجیتال سالم تبدیل کنیم!

💙 باهوش باشید و سالم بمانید! 💙

 

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

 

نرم افزار ترک اعتیاد تلفن همراه اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Mindefy Labs
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.