خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود PDF Extra – Scan, Edit, View, Fill, Sign, Convert 6.7.1.897 نرم افزار همه کاره ی پی دی اف اندروید

PDF Extra نرم افزار همه کاره ی پی دی اف اندروید

 

PDF Extra برنامه اسکن ، ویرایش ، مشاهده ، پر کردن ، امضا و تبدیل پی دی اف، یک برنامه اندرویدی تجاری است که توسط MobiSystems ساخته شده است و می توانید در دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

تمام ویژگی های PDF مورد نیاز خود را با یک برنامه واحد برای ویرایش ، مشاهده ، حاشیه نویسی ، پر کردن ، امضا ، محافظت ، اسکن به PDF ، وارد کردن به Word / Excel و سازماندهی صفحات PDF دریافت کنید.


  • فایل های PDF را ویرایش کنید

PDF ها را با پیشرفته ترین ویرایشگر موبایل در دسترس ویرایش کنید. در تغییر هر جنبه سندی که می خواهید – متن ، عکس ، طراحی ، امضاها ، گواهی نامه ها و موارد دیگر احساس راحتی کنید.

  • صفحات را به صورت PDF سازماندهی کنید

مشاهده و سازماندهی صفحات در PDF – صفحات را در صورت دلخواه بچرخانید و حذف کنید.

  • خوانده و چاپ کنید

به سرعت PDF را باز کرده و مشاهده کنید. حالت بهینه سازی خوانده شده بهترین تجربه خواندن را دارد. حالت صفحه یا طرح کلی ، با حالت شب و ویژگی “متن به گفتار”. اسناد را چاپ کنید یا فقط صفحات انتخاب شده مورد نیاز خود را چاپ کنید.

  • انتقال PDF

انتقال  PDF ها به Word ، Excel یا ePub در حالی که طرح اصلی و قالب بندی را حفظ می کنید. فایلهای Word ، Excel و PowerPoint را به صورت PDF ذخیره کرده و آنها را با سهولت به اشتراک بگذارید.

  • مشاهده و اظهار نظر

با استفاده از یادداشت های مهم و ابزار نقاشی ، در مورد PDF ها نظر دهید. متن برجسته و نشانه گذاری با ابزار حاشیه نویسی.

  • اسکن به PDF

اسناد مقاله خود را با سهولت در پرونده های قابل ویرایش اسکن و دیجیتالی کنید. با استفاده از گزینه دسته ای خودکار ، PDF های یک صفحه ای را ایجاد کنید یا یک پرونده را در یک پرونده واحد اسکن کنید.

  • پر کنید و امضا کنید

فرم های PDF را مستقیماً از طریق دستگاه تلفن همراه خود پر کرده و امضا کنید. پشتیبانی پیشرفته برای فرم های قابل پر کردن PDF اجازه می دهد تا تمام تغییرات مورد نیاز خود را انجام دهید و اسناد را با امضای دیجیتالی ذخیره شده خود و یا به سادگی رسم امضا بر روی سند امضا کنید. مجوز دیجیتال پیشرفته به شما امکان می دهد صحت PDF ها را تأیید کنید.

  • از PDF ها محافظت کنید

برای قفل ، رمزگذاری و محدود کردن دسترسی به آنها ، از اسناد حساس خود با رمزهای عبور محافظت کنید. برای تأیید صحت آنها با گواهینامه های PDF پیشرفته کار کنید.

  • مدیر فایل یکپارچه

اسناد محلی و راه دور خود را با سهولت مدیریت کنید. PDF های خود را به سرعت در پوشه «اسناد من» دستگاه قرار دهید ، فضای ذخیره محلی خود را مرور کنید ، یا به اسناد خود دسترسی داشته باشید و همگام سازی کنید.

  • درایو MobiSystems

از 5 گیگابایت حافظه ابری رایگان برای پرونده های خود لذت ببرید و در هر زمان به آنها ایمن دسترسی پیدا کنید. برای دسترسی به پرونده های PDF خود به هر حساب cloud محبوب مانند Dropbox ، Google Drive ، Box وصل شوید.

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

 

PDF Extra نرم افزار همه کاره ی پی دی اف اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: MobiSystems
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.