خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Woodcraft – Survival Island 1.30 بازی وودکرافت اندروید

Woodcraft – Survival Island بازی وودکرافت اندروید

 

Woodcraft – Survival Island یک بازی اندرویدی بی نظیر و هیجان انگیز در سبک ماجراجویی است که توسط استودیوی بازی سازی Game Stone ساخته شده است و می توانید در دستگاه های اندرویدی خود از آن لذت ببرید!

Woodcraft – Survival Island داستان قهرمان بقا است که در جزیره ای احاطه شده توسط اقیانوس و پر از حیوانات وحشی گیر افتاده است. اکنون تصور کنید که در جزیره ای وحشی قرار می گیرید که در آن از هواپیما ای سقوط کرده و به بیرون پرواز می کنید و باید با خطرناکترین چالش های زندگی روبرو شوید.

نه تنها این بلکه شما همچنین باید خود را از سایر انسانهای وحشی که قرن ها در جزیره وودکرافت- Survival Island زندگی کرده اند، محافظت کنید. هیچ دوستی جز یک دختر زیبا، لیندا وجود ندارد. هیچ کمکی و کسی که بتوانید به او اعتماد کنید نیست. خوب ، اگر می خواهید شاهد همه این موارد باشید، اکنون این بازی اکشن ماجراجویی تازه منتشر شده را تجربه کنید.

حالت های زنده ماندن:
• یک زندگی د رحیات وحش را به عنوان یک زن و شوهر زندگی کنید
• با دوست خود لیندا زنده بمانید
• یک قایق بسازید و برگردید


شما در این جزیره بقا در محاصره ی گرگ های وحشی هستید. بنابراین ، آیا فکر می کنید می توانید در این جزیره بازی بقا زنده بمانید؟ این بازی برای کسانی که به دنبال ماجراجویی و تلاش بقا هستند پر از ماجراجویی هیجان انگیز است.

چگونه زنده بمانیم؟
هرگز امید خود را از دست ندهید! برای قطع درختان ، یک تبر با چوب سخت درست کنید ، چوب را برای آتش جمع کنید ، آب نارگیل بنوشید و سیب را از درختان بخورید. پشت سر خود را از برای در امان ماندن از خرس های وحشی ، گرگ و حیوانات جزیره نگاه کنید. در این بازی زنده ماندن در جزیره واقعی، شب ها آتش را روشن نگه دارید تا از حیوانات در امان بمانید. تا زمانی که از خارج از جزیره کمک بگیرید ، از مهارت های شکار خود استفاده کرده و با خوردن گوشت حیوان زنده بمانید. بیایید شکار و بقا را در این بهترین شبیه ساز بقا تاکنون شروع کنیم.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.

بازی وود کرافت Woodcraft

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Game Stone
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.