خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود UVideo – Make Your Life Story intoVideo Status 2.8.0.1000655 نرم افزار یو ویدئو اندروید

UVideo – Make Your Life Story intoVideo Status نرم افزار یو ویدئو اندروید

 

UVideo – Make Your Life Story یک برنامه سرگرمی اندرویدی ساخته شده توسط KT Nuclear است که می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

UVideo همچنین یک انجمن برتر ویدیوی جدید برای همه است که می توانند فیلم ها یا عکس های جدید روزانه خود را به وضعیت تصویری شگفت انگیز تبدیل کرده و داستان ها و روحیه زندگی روزمره خود را به اشتراک بگذارند.

UVideo را بارگیری کنید ، اولین وضعیت ویدیوی خلاقانه خود را ایجاد کنید ، میلیون ها نفر از طرفداران خود را به دست آورید و این شانس را پیدا کنید که یک تأثیرگذار در UVideo باشید.

ایجاد وضعیت ویدیوی جدید قدرتمند
UVideo یک ویژگی ویرایش فیلم بسیار مفید و آسان برای استفاده برای ویرایش فیلم ها یا عکس ها در اختیار شما قرار می دهد.


ویژگی های نرم افزار UVideo :

🎵 افزودن موسیقی پس زمینه: شما می توانید فیلم ها یا عکس های خود را با اضافه کردن موسیقی به سبک UVideo یا با موسیقی های همزاه خود در یک فیلم موسیقی ویرایش کنید. آهنگ های پس زمینه UVideo عالی هستند.

🎵 مضامین وضعیت محبوب: UVideo برای شما بهترین مضامین وضعیتی با کیفیت را توصیه می کند تا سریعاً فیلم ها یا عکسهای رایج خود را به وضعیت ویدیویی با کیفیت بالا و در روحیه های مختلف مانند وضعیت غمگین ، وضعیت عشق ، وضعیت نگرش ، وضعیت الهام بخش تبدیل کنید …
🎵 قالب هایی مانند “I Love U 2” ، “Magic Magic” ، “Roses of Love” ، “Love Fire ” ، “Thunder” و بسیاری دیگر می توانند کیفیت ویدیو را از جهان خارج کنند..!

🎵 ویژگی های ویرایش ویدیو: با اضافه کردن فیلترها ، استیکرها ، نقل قول ها یا استفاده از ویژگی های محصول ، اصلاح ، یا تنظیم اندازه های پس زمینه ، می توانید ویرایش ها را کامل کنید.
مهمترین مسئله این است بدانید که شما حتی می توانید هر نوع علامت را حذف کنید

🎵 داستان زندگی خود را به اشتراک بگذارید و تبدیل به یک تأثیرگذار شوید
آیا در آرزوی شانس محبوب هستید؟ با UVideo این اتفاق می افتد!
UVideo با اشتراک گذاری داستان های زندگی شما می تواند به سرعت افراد فن شما را افزایش دهد! زندگی روزمره خود را ضبط کنید و سعی کنید هر داستان زندگی را که می خواهید به عنوان یک وضعیت به اشتراک بگذارید بسازید
*** عشق ، هک زندگی ، استعداد ، آشپزی ، مهارت ، دانش آموزشی ، دانش مفید ، الهام ، نگرش ***
UVideo متعهد است زمینه ای را برای سازندگان با استعداد ویدیو فراهم کند. همه افراد شانس این را دارند که توصیه شوند ، میلیاردها بازدید از ویدیو کسب کنند  سوپر ستاره شوند و یا حتی با شانس کسب درآمد آینده، درآمد کسب کنند!

 

 

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

UVideo

نرم افزار یو ویدئو UVideo

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: KT Nuclear
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.