خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Calibria: Crystal Guardians 2.2.3 بازی کالیبریا اندروید

Calibria: Crystal Guardians بازی کالیبریا اندروید

Calibria: Crystal Guardians یک بازی اندرویدی جدید و محبوب در سبک Role Playing یا همان نقش آفرینی است که توسط  استودیوی بازی سازی معروف Mars Game (HongKong) Network Technology Co.، Ltd ساخته شده است و می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود از بازی با آن لذت ببرید!

با جمع آوری قهرمانان، استراتژی خود را انتخاب کنید، و در این RPG 3D جدید به دیگر بازیکنان بپیوندید!

وارد دنیای کالیبریا شوید که جنگ برای کنترل کریستال مقدس کالیبریا تازه آغاز شده است. نگهبانان بلور، قبیله باستانی احضارکنندگان، قادر به دفع دشمنان که خانه آن ها را محاصره کرده بودند نبودند.

شما موظف به محافظت از کریستال کالیبریا هستید. شیاطین را که به خانه شما راه پیدا کرده اند شکست دهید، رهبر آنها را شکست داده و یک بار دیگر صلح را به کالیبریا برگردانید!

اکنون بازی را بارگیری کنید و به ماجراجویی جدید این روزها بپردازید! بزرگترین قهرمانان کالیبریا را جمع و رهبری کنید تا یک بار برای همیشه دنیا را نجات دهید!


ویژگی های بازی Calibria: Crystal Guardians :

[جمع آوری 200+ قهرمان باور نکردنی]
بیش از 200 قهرمان را از 5 جناح مختلف جمع آوری کنید ، هر کدام مهارت های منحصر به فرد خود را دارند. از نبردهای حماسی با صدها قهرمان افسانه ای لذت ببرید! تیم نهایی را برای مبارزه با قدرتهای تاریکی جمع کنید!

[مهارت های قهرمانان مورد علاقه خود را افزایش دهید!]
کدام یک از مهارت های قهرمانان را ارتقا می دهید؟ به شما بستگی دارد! هر قهرمان درخت مهارت خاص خود را دارد. با یادگیری آنها در نبرد یا با تکامل قهرمانان ، مهارت ها باز می شوند. سنگ جادویی را برای افزایش بیشتر آمار و قدرت قهرمانان خود مجهز کنید. قهرمانان خود را با هم جفت کنید و یک سری مسابقات باور نکردنی را باز کنید!

[ادعای پیروزی با بهترین استراتژی]
قهرمانان از 5 جناح سلام می کنند: قانونمند ، آشوب آور ، شر ، نور و تاریکی. قهرمانان خود را انتخاب کنید و رونزهای مناسب را برای جمع کردن استراتژیک تیم ملی خود انتخاب کنید. پیشوازها و پیشخوان های قهرمان بی پایان منتظر کشف شما هستند. تیم شما باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند quest های Spire ، Main Stages ، Arena و Catacombs را به چالش بکشد ، که هر یک از آنها دارای جوایز باورنکردنی خود هستند!

[نبرد دستی یا خودکار؟ این به شما بستگی دارد!]
از ضربه زدن خسته می شوید؟ در انتخاب بین نبرد دستی و خودکار ، احساس راحتی کنید! بازی با سرعت و بصورت نبرد خودکار پیش میرود.

[با یا علیه بازیکنان در سرتاسر جهان!]
قهرمانان خود را برای کمک به دوستان خود برای پیروزی های خود بفرستید. برای صعود از تابلوها و رسیدن به جلال نهایی ، با سایر بازیکنان به اتفاق در اصناف متحد شوید و بجنگید!

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.onetongames.Calibria  را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
Calibria

بازی کالیبریا Calibria اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Mars Game (HongKong) Network Technology Co., Ltd.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.