خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Garage 54 – Car Tuning Simulator 1.8 بازی گاراژ 54 اندروید

Garage 54 – Car Tuning Simulator بازی گاراژ 54 اندروید

 

Garage 54 – Car Tuning Simulator یک بازی اندرویدی شبیه سازی تنظیم ماشین در سبک Racing یا مسابقه ای است که توسط Garage 54 ساخته شده است و می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود لذت ببرید!

این بازی رسمی کانال یوتیوب Garage 54 است و مسابقات را با یک شبیه ساز مکانیکی ماشین ترکیب می کند. در این بازی شما ماشین ها را تنظیم کرده و آنها را در سطح شهر رانندگی می کنید و در مسابقات مختلفی شرکت می کنید.
علاوه بر این، قهرمان شما یک وبلاگ نویس ویدیویی است، بنابراین اقدامات موفق شما مشترکان جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. و آنها به نوبه خود، درآمد بیشتری در بازی را برای شخصیت شما به ارمغان می آورند. آیا شما آماده هستید که همزمان یک وبلاگ نویس، مکانیک، مسابقه دهنده و فردی موفق شوید؟


نمای کلی گیم پلی Garage 54 – Car Tuning Simulator :
– شما یک اتومبیل خریداری می کنید، و در ابتدا در وضعیت اسفبار قرار دارد. شما شروع به تنظیم آن با استفاده از انواع ابزار و قطعات یدکی می کنید.
– ابتدا بدن سازی را انجام می دهید: تمیز کردن زنگ زدگی، آغازگر، نقاشی و غیره. پس از آن موتور، گیربکس و سیستم تعلیق را به روز کنید. اگر می خواهید درایو را تغییر دهید، می توانید این کار را نیز انجام دهید. سرانجام ، شما می توانید چرخ ها را با چرخ های تندتر جایگزین کنید.
– اگر چنین تنظیم مستقیم و معمولی به تنهایی برای شما باحال و سرگرم کننده نیست ، می توانید کارهای عجیب و غریب نیز انجام دهید – دقیقاً مانند موارد موجود در کانال Garage 54. به عنوان مثال ، اگر یک مینی بوس را از وسط برش دهید چه اتفاقی می افتد؟ امتحانش کنید و متوجه شوید!
– وقتی ماشین شما به اندازه کافی خوب است ، می توانید آن را در مسابقات تست کنید. می توانید از حالت هایی مانند اسپرینت ، حلقه و رانش و همچنین حالت سواری رایگان در یک مکان بزرگ شهری استفاده کنید.

– هر تنظیم موفق و هر مسابقه برنده شده مشترکان جدید شما را به ارمغان می آورد. هر چه تعداد مشترکان بیشتر باشد – هر روز ارز بازی بیشتری دریافت می کنید و پول بیشتر به معنای ماشین و آزمایش بیشتر اتومبیل است!


ویژگی های بازی Garage 54 – Car Tuning Simulator :
– بازی رسمی کانال YouTube Garage 54 با خدمه کانال به عنوان شخصیت های درون بازی.
– 15 اتومبیل – از کلاسیک های شوروی گرفته تا وانت های الکتریکی اینده؛
– بیش از 50 لوازم یدکی و ابزار مختلف برای تنظیم.
– تنظیم چند مرحله ای ، به دوازده مرحله تقسیم می شود – با کار بدنه و موتور شروع کنید ، با سیستم تعلیق ، گیربکس و چرخ به پایان برسید.
– تنظیم آزمایشی: بدنه برخی از اتومبیل ها را به شدت تغییر دهید ، مانند دکتر فرانکنشتاین که تصمیم گرفت به مکانیک ماشین تبدیل شود احساس کنید!
– امکان استخدام کارمندان و نصب تجهیزات مختلف در گاراژ – آسانسور ، دوربین و موارد دیگر. هم تجهیزات و هم کارمندان به پارامترهای مختلفی از جمله سرعت تنظیم یا رشد مشترکان پاداش می دهند.
– امکان خرید گاراژهای جدید و پیشرفته تر در طول بازی.
– 2 حالت مسابقه – اسپرینت و رانش.
– 3 مکان با چندین مسیر در هر یک.
– تابلوهای تبلیغاتی دقیق برای کسانی که می خواهند از وضعیت سلطه خود لذت ببرند.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Garage 54

بازی گاراژ 54 اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Garage 54
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.