خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Duck Life Adventure 1.15 بازی ماجراجویی زندگی اردک اندروید

Duck Life Adventure بازی ماجراجویی زندگی اردک اندروید

 

Duck Life Adventure یک بازی اندرویدی سرگرم کننده و بانمک در سبک ماجراجویی است که توسط MoFunZone.com ساخته شده است و می توانید در دستگاه های اندرویدی خود از آن لذت ببرید!

Duck Life برگشته و بزرگتر از همیشه است! اردک خود را طراحی کنید و در یک ماجراجویی حماسی بازی را شروع کنید. یک منطقه جدید عظیم را کشف کنید تا بتوانید دژها ، مغازه ها و اردک های آموزشی را برای مسابقه و نبرد پیدا کنید. برای بازیابی اردک خود در 8 مهارت، 16 بازی جدید را به او  آموزش دهید و به بزرگترین ماجراجویی اردک تا کنون بپیوندید!


اردک خود را خلق کنید

اردک خود را به گونه ای طراحی کنید که دقیقاً همانطور که می خواهید شود ، از موهای آن گرفته تا رنگ چشم آن. گزینه های سفارشی سازی زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید!

 

یک جهان جدید بزرگ را کاوش کنید

یک ماجراجویی بزرگ بدون یک منطقه عظیم برای کشف کردن مگر می شود؟

 

آموزش اردک خود در 8 مهارت

این بار ، اردک شما می تواند با اردک های دیگر ترکیب شود و یا نبرد کند. اگر آرزوی پیروزی دارید ، باید آموزش هایی را انجام دهید! 16 بازی مینی آموزش، هر یک را با 5 حالت مختلف بازی کنید. این بدان معناست که 80 بازی آموزشی مختلف برای بازی وجود دارد!

 

تجهیزات خود را ارتقا دهید

تمام جایزه ی برنده شدن در نبرد و مسابقات را بر روی بیش از 75 کلاه ، لباس و اسلحه جدید بگذرانید. لباس برای استات، یا برای سبک.  به شما بستگی دارد!

سریعترین در مسابقات باشید

مسابقات دارای زمان مشخص برای دیدن اینکه چقدر میتوانید سریع باشید! 60 قطعه مسابقه جدید. دویدن ، صعود ، پرش ، شنا و پرواز خود را به سمت پیروزی پیش ببرید. به اندازه کافی برای برنده شدن سریع نیست؟ سعی کنید از یک قدرت استفاده کنید تا خود را به پیروزی برساند!

قوی ترین در نبردها باشید

برخی از اردک ها علاقه ای به مسابقه ندارند ، تنها کاری که می خواهند انجام دهند جنگ است! آنها را با 25 سلاح ، یو پی اس و توانایی های جدید تجهیز کنید. آموزش قدرت برای بهبود قدرت حمله، سلامتی برای افزایش امتیازات و پرش برای دستیابی به توانایی طفره رفتن از حملات!

25 سوال را تکمیل کنید

اردک های نیازمند وجود دارد و فقط شما می توانید به آنها کمک کنید! از جمع آوری صدف تا سرقت الماس ، شما هرگز نمی دانید که آنها چه کارهای دیوانه ای را می خواهند شما انجام دهید.

 

Duck Life Adventure

بازی ماجراجویی زندگی اردک Duck Life Adventure

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: MoFunZone.com
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.