خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Men In Black: Galaxy Defenders 500033 بازی مردان سیاه پوش اندروید

Men In Black: Galaxy Defenders بازی مردان سیاه پوش اندروید

Men In Black: Galaxy Defenders یک بازی اندرویدی پرطرفدار و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن است که توسط استودیوی بازی سازی Sony Pictures Television ساخته شده است و شما می توانید در دستگاه های اندرویدی خود از آن لذت ببرید!

یک بازی جدید برای طرفداران بازی های اکشن و تیراندازی در سال 2020، بازی رسمی مردان سیاهپوش، یک FPS که اکنون در ان می توانید بیگانگان را نابود کنید! به بازیکنان سراسر جهان بپیوندید و سیاره را از نابودی نجات دهید. بیگانگان جنایی به یک مأمور MiB حمله کردند و همه چیز به شما بستگی دارد. اسلحه خود را انتخاب کنید و به جهان بروید.

بازی های تیرانداز را دوست دارید؟ از بازی های تک تیرانداز و بازی های چند نفره لذت می برید؟ پس Men In Black این بازی PvP نبرد با بیگانگان برای شما مناسب است!

در کنار عوامل MiB انسانی و بیگانه کار می کنید، می توانید بسیاری از حالت های بازی را بر روی دستگاه تلفن همراه خود به صورت رایگان ، در هرجایی و هر زمان در سبک تیراندازی بازی کنید. به سایر عوامل در سراسر جهان در حالت (Player vs Player (PvP بپیوندید ، Boss Battles را تجربه کنید ، وارد آرنا شوید و حالتهای Campaign را کامل کنید تا از این بازی جذاب First Perser Shooter نهایت استفاده را ببرید.

یک بازی سریع ، پر سرعت و رایگان برای عاشقان فیلم مردان سیاه پوش است که منحصراً برای موبایل طراحی شده است.

Men In Black یکی از بهترین بازی های تیراندازی موجود امروز ، از این تیرانداز بیگانه لذت ببرید! یک بازی تیرانداز حماسی ، این یک تجربه FPS است که نمی خواهید از دست بدهید!

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
بازی مردان سیاهپوش

بازی مردان سیاهپوش Men In Black اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Sony Pictures Television
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.