خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Exile Survival 0.26.0.1717 بازی تبعید به بقا اندروید

Exile Survival – Survive to fight the Gods again بازی تبعید به بقا اندروید

Exile Survival – Survive to fight the Gods again یک بازی اکشن و هیجان انگیز ساخته شده توسط استودیوی PRIDEGAMESSTUDIO OU PLC است که شما می توانید در دستگاه های اندرویدی خود از آن لذت ببرید!

سرزمین های رو به شکوفایی Exil Survival هنگامی که خدایان، بی رحمانه قتل عام خونین را بر روی همدیگر انجام دادند، از هم پاشیدند و جهان را به ویرانه تبدیل کردند. پس از پایان نبرد ، بازماندگان کمیاب نتایج ویرانگری را که باید با آنها زندگی کنند دیدند. شهرها به بیابان های لخت تبدیل شده اند ، تمدن ها از بین می روند و زندگی به شکل باستانی خود باز می گردد.

شما به عنوان یک تبعیدی تنها از قبیله خود ترد شده و مجبور به نبرد در راه خود برای بقا هستید. آماده باشید تا به یک ماجراجویی وحشیانه بپردازید ، بیابانی کشنده را کشف کنید و با پیامدهای جنگ خونین روبرو شوید.

تنظیم اصلی World of Exile Survival: ترکیبی منحصر به فرد از تضاد است. رنگ های روشن و تصاویری سرسبز با یک عمل خشن ، نبردهای وحشیانه و عرفان دست به دست هم می دهند. هرچه بیشتر در بازی غرق شوید، هسته واقعی خشن و خونین بقای روزمره در بیابان ها را احساس می کنید.

علائم حیرت انگیز. برای بقا خود در گرافیک های خیره کننده topnotch بجنگید. تصاویری منحصر به فرد و زیبا از Exil Survival در حالی که بسیار بهینه سازی شده و آماده اجرای یکنواخت در اکثر دستگاه های مدرن هستند. شیرجه زدن در یک بازی اکشن خونین با گرافیک و طراحی عالی.

کلاس خود را بسازید. بجای اینکه شما را در یک مجموعه سخت از کلاسهای از پیش آماده شده در گوشه و کنار قرار دهید ، Exile Survival یک پیشنهاد خالی برای ساختن بازمانده منحصر به فرد خود به شما می دهد. صدها مهارت منحصر به فرد را کشف کنید ، آنها را به دلخواه ترکیب کنید و روش بازی خود را پیشه کنید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
Exile Survival

بازی تبعید به بقا Exile Survival اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: PRIDEGAMESSTUDIO OU PLC
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.