خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Special Warfare 1.1.83 بازی جنگ ویژه اندروید

Special Warfare بازی جنگ ویژه اندروید

 

Special Warfare یک بازی هیجان انگیز اکشن اندرویدی است که توسط yiwei zhu ساخته شده است و می توانید در دستگاه های اندرویدی خود لذت ببرید!

Special Warfare یک بازی FPS مستقل از جنگ مدرن است که توسط استودیوی نبرد آتش ساخته شده است. بازی تیراندازی نبرد چند نفره آنلاین از مواد PBR ، جلوه HDR ، بافت فوق العاده HD ، ارائه نور در زمان واقعی استفاده می کند و این بازی دارای جلوه های نور و سایه بسیار زیبایی است.

در حالت چند نفره ، به طور تصادفی به 6 اردوگاه (سربازان Delta ، مزدوران ، SEAL ها ، ارتش ، پلیس ویژه ، تروریست ها) ، بیش از 50 نوع سلاح مدرن بپیوندید و نبرد دلچسب را با بازیکنان تجربه کنید. در حالت زامبی ، می توانید از سلاح در دست خود استفاده کنید تا یک ارتش زامبی آلوده به ویروس بیوشیمیایی را بکشید.
پیش زمینه بازی در پیشرفت سریع بیوتکنولوژی مدرن تنظیم شده است. سیاست و ارتش توسط برخی دریچه های زیستی کنترل می شود. به منظور رقابت برای درگیری ها در مناطق مختلف ، نشت ویروس بیوشیمیایی باعث ایجاد منطقه زیادی از عفونت ، تاریکی می شود و خانه های موجود در حافظه جهش می یابد. حمله زامبی ها ، جهان در یک کشتار خونین است ، سازمان مرموز یک واحد جنگ ویژه را برای جنگیدن برای آینده بشر تشکیل داد.


ویژگی های بازی Special Warfare:

– بازی آنلاین سریع، شما می توانید برای ورود به سرور در مناطق مختلف جهان انتخاب کنید ، یا تک نفره به حالت زامبی بپیوندید.

– 5 حالت نبرد چند نفره ، از جمله بازی تیمی ، غوغا ، مسابقه اسلحه ، رقابت تپانچه ، حالت نبرد چاقو ، همچنین می توانید اتاق خود را بسازید و قوانین خود را بصورت آنلاین با دوستان خود تنظیم کنید.

-8 نقشه چند نفره ، ایستگاه های مترو ، پارکینگ ها ، شهرها ، پایه ها ، انبارها ، جزایر گرمسیری و سایر سبک های مختلف ، سعی کنید با تاکتیک های مختلف برنده شوید.

– 50 قبضه سلاح ، از جمله اسلحه های تهاجمی ، اسلحه های زیر ماشین ، اسلحه های تیرانداز از خفا ، مسلسل های سنگین ، پرتاب کننده های شعله ، اره برقی ، موشک انداز RPG ، تپانچه ، اسلحه غوغا ، نارنجک ، بمب دود ، بمب های آتش زا ، فلش بمب.

– سلاح ها را می توان با پوست استتار زیبا تنظیم کرد.

– اثر تصویر کامل ، مسیر واقعی فیزیکی ، احساس تیراندازی عالی.

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
Special Warfare

بازی جنگ ویژه Special Warfare اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: yiwei zhu
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.