خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Asian Recipes 41.0.0 نرم افزار دستورالعمل های آسیایی اندروید

Asian Recipes نرم افزار دستورالعمل های آسیایی اندروید

 

Asian Recipes ا یک برنامه آشپزی است که توسط Fitness Circle ساخته شده است و می توانید از آن لذت ببرید و روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید!

برنامه Asian Recipes رایگان و یکی از بزرگترین کانال های مواد غذایی در سرتاسر آسیا است. این برنامه شما را با برخی از مجموعه های سرآمد دستور العمل های غذایی خوشمزه آشنا می کند. این برنامه غذایی جالب می تواند نیازهای سلیقه شما را برآورده کند. همچنین ، این برنامه چند آشپزخانه حاوی انواع غذاهای کره ای ، چینی و مالزیایی است.

در این گالری دستور انواع غذاهای قومی و غذاهای سنتی ارائه شده است. تمام غذاهای اصلی و غذاهای جانبی مخصوصاً براساس نیاز کاربر تنظیم و معرفی می شوند.
دستور العمل های آسیایی شامل چندین غذای اصلی منطقه ای است: آسیای میانه ، آسیای شرقی ، آسیای شمالی ، آسیای جنوبی ، آسیای جنوب شرقی و غرب آسیا.

غذای آشپزی یک سبک مشخص از روشها و رسوم آشپزی است که معمولاً با یک فرهنگ خاص همراه است. آسیا ، به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین قاره ، محل زندگی بسیاری از فرهنگ ها است که بسیاری از آنها غذاهای خاص خود را دارند. مواد لازم برای بسیاری از فرهنگ ها در مناطق شرقی و جنوب شرقی قاره شامل برنج ، زنجبیل ، سیر ، دانه کنجد ، فلفل ، پیاز خشک ، سویا و توفو است. سرخ کردن ، بخارپز کردن و سرخ کردن عمیق روشهای معمول آشپزی است. کاری یک غذای اصلی مشترک است.

غذاهای آسیایی جالب و خوشمزه است. گوشت معمولی شامل گوشت گوسفند ، بز ، ماهی و مرغ است. غذاهای شرق آسیا شامل غذاهای چینی ، ژاپنی ، کره ای ، مغولی و تایوانی است. غذاهای کره‌ای عمدتاً بر اساس برنج ، سبزیجات و گوشت است. وعده های غذایی سنتی کره ای به تعداد غذاهای جانبی که همراه با برنج دانه کوتاه پخته شده بخار نامیده می شوند نامگذاری شده است. کیمچی تقریباً در هر وعده غذایی سرو می شود. مواد تشکیل دهنده متداول آن شامل روغن کنجد ، سس سویا ، نمک ، سیر ، زنجبیل ، دانه های فلفل و کلم است. دستور غذاهای آسان 15 دقیقه در غذاهای آسیایی نیز موجود است.

دستورالعمل یاب برای پخت و پز برنج شما:

دستور العمل یاب می تواند به شما کمک کند بر اساس آنچه در یخچال خود دارید یک ناهار مناسب پیدا کنید. شما می توانید لیستی از مواد تشکیل دهنده خود را تهیه کرده و ایده های جستن را برای جستجوی دستور غذای خود فراهم کنید تا هرگز به هدر رفتن هر غذایی نرسید!

 

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

Asian Recipes

نرم افزار دستورالعمل های آسیایی Asian Recipes اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Fitness Circle
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.