خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Sports City Tycoon – Idle Sports Games Simulator 1.1.1 بازی شهر ورزش اندروید

Sports City Tycoon – Idle Sports Games Simulator بازی شهر ورزش اندروید

 

Sports City Tycoon – Idle Sports Games Simulator یک بازی اندرویدی شبیه سازی است که توسط Pixodust Games ساخته شده است و می توانید در دستگاه های اندرویدی خود آن را نصب کنید و لذت ببرید!

اگر بازی های پولی را دوست دارید ، این بازی بیکار را دوست خواهید داشت! Sports City Tycoon یک بازی شبیه سازی است که مدیریت ورزشی را با سرمایه گذاری پول مخلوط می کند تا سود کسب کند و یک سرمایه دار ثروتمند شود. میلیونر ، میلیاردر ، ثروتمندترین کارآفرین ورزشی تاکنون شوید!
هدف از این بازی جالب افزایشی ، ساخت کل یک شهر ورزشی است. ورزش تجارت شماست و برای جذب هواداران باید تماشای حماسه ترین مسابقات را برای ورزشگاه ها مدیریت کنید! شما میزبان بازی هایی برای طرفداران ورزش از سراسر جهان خواهید بود. هنگام بالا بردن امپراتوری تجاری غنی خود ، با چالش های بزرگی روبرو خواهید شد! اکنون شهر ورزشی خود را بسازید ، درآمد کسب کنید ، درآمد خود را سرمایه گذاری کنید و ساختمان های جدید خریداری کنید تا انواع ورزش را به شهر خود بیاورید!

با یک استادیوم کوچک شروع کنید ، بازدید کنندگان را وارد شهر کنید و برای ساختن استادیوم حتی بیشتر بلیط بفروشید! مدیریت و بهینه سازی منابع مانند یک شبیه ساز مدیریت ورزشی و بهبود بازی ها باعث می شود بازیکنان بیشتری به میدان بیایند! شما می توانید یک زمین تنیس ، استخر ، یک پیست اتومبیلرانی و یک زمین فوتبال را مدیریت کنید و برای سایر ورزش های ملی جالب جهان ورزشگاه های خود را بسازید!

هر شهری که ساختید استراتژی خاص خود را دارد. شما می توانید یک شهر ورزشی ساحلی بسازید که در آن افراد بتوانند گشت و گذار کنند ، دریانوردی کنند و والیبال ساحلی بازی کنند یا حتی یک شهر ورزشی زمستانی که در آن می توانید هاکی یا مسابقه را در یک bobsled بازی کنید! برای طرفداران آدرنالین می توانید یک شهر ورزشی رادیکال ایجاد کنید که در آن افراد بتوانند اسکیت ، کوهنوردی یا حتی اسکیت بازی کنند!

از این بازی سرمایه دار لذت ببرید و یک شهر ورزشی ایجاد کنید تا ثروتمندترین کارآفرین در بهترین بازی بیکار در دسترس باشید!


ویژگی های بازی Sports City Tycoon – Idle Sports Games Simulator :
– آسان برای بازی و سخت به استاد.
– حتی در حالت آفلاین بودن ، پول نقدی کسب کنید.
– استادیوم خود را ارتقا دهید تا ظرفیت صندلی آن افزایش یابد.
– مدیریت منابع برای به حداکثر رساندن درآمد پول و ایجاد جاذبه های جدید!
– مسابقات میزبان تنیس ، گلف ، فوتبال ، فوتبال ، دو و میدانی ، اتومبیلرانی ، شنا ، اسکیت ، اسکیت سواری ، گشت و گذار ، قایقرانی ، والیبال ساحلی ، و خیلی موارد دیگر!
– ورزشکاران مشهور را به شهر خود بیاورید.
– تماشای بهترین مسابقات در گرافیک شگفت انگیز 3D در زمان واقعی!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Sports City Tycoon

بازی شهر ورزش اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Pixodust Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.