خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود V Recorder Editor 3.8.1 نرم افزار وی رکوردر (ضبط و ادیت فیلم اندروید) اندروید

V Recorder Editor نرم افزار وی رکوردر (ضبط و ادیت فیلم اندروید) اندروید

 

V Recorder  یک ضبط کننده فیلم از صفحه نمایش همراه با صدا است. VideoShow Recorder-ضبط کننده صفحه نمایش / ضبط کننده بازی / ضبط کننده فیلم با صدا و ویرایشگر برنامه ای کاملاً کاربردی است که تمام لحظات ارزشمند شما را با تلفن هوشمند ضبط می کند ، عکس های صفحه را ضبط می کند و تصاویر را ویرایش می کند. هم اکنون آن را بارگیری کنید و یک تجربه عالی داشته باشید!

✓ ضبط قدرتمند:
✓ به راحتی می توانید پنجره ضبط را برای فیلم بدون قاب در هنگام ضبط یا ضبط صفحه مخفی کنید ، نسبت ابعاد را به صفحه عریض ، عمودی یا مربع تغییر دهید.
✓ این برنامه یک ضبط کننده ویدیوی صفحه نمایش پایدار است که شما می توانید با آن فیلم ضبط کنید ، آموزش های مربوط به هر برنامه را ضبط کنید و فیلم صفحه را ذخیره کنید.
✓ فقط یک لمس طول می کشد تا همه چیز را بر روی تلفن خود ضبط کنید ، با یک ضربه امکان مکث و یا از سرگیری ضبط در هر زمان را انجام دهید.
✓ رابط کاربری ساده ، ضبط بازی ها هنگام پخش بسیار آسان ، ضبط تماس های ویدیویی یا نمایش های زنده ، ضبط تصاویر از صفحه و ویرایش تصاویر.
✓ این ضبط ویدئو تنظیمات با کیفیت و سفارشی بالا را ارائه می دهد: پشتیبانی از فیلم HD ، هم جهت گیری عمودی و هم افقی. با استفاده از این ضبط کننده صفحه نمایش با صدا ، می توانید تنظیمات ویدئو را به دلخواه تغییر دهید تا نیاز شما را برآورده کند و فیلم شفاف و روان را ضبط کنید.

➤ ویرایش ویدئو حرفه ای:
– فیلترهای مرسوم ، مد روز: ما فیلترهای معروف را ارائه می دهیم تا فیلم های شما بی نظیر باشد.
– برچسب های زیبا: با برچسب های خنده دار / GIF , با مراحل ساده می توانید یک ویدیوی محبوب بسازید.
– مضامین یکنواخت: بیش از 100 مضمون رایگان و مجلل داریم که شامل یادداشت کریسمس / ماکارون / گرانبها است و متناسب با همه مناسبت ها است.
– هزاران موسیقی کاملاً رایگان: می توانید موسیقی را بصورت آنلاین بارگیری کنید یا آهنگ های محلی را از دستگاه خود اضافه کنید. شما حتی می توانید صدای خود را ضبط کنید یا از جلوه های صوتی ما مانند شخصیت های کارتونی / ربات ها استفاده کنید تا ویدیوی شما حتی جالب تر شود.
– ویرایشگر فیلم رایگان: برش / ادغام / اصلاح / تقسیم / معکوس / کپی / چرخش / کلاژ / فشرده سازی / انتقال / کلیپ های ضبط خود را به راحتی برش دهید.
– کنترل سرعت: برای تغییر سرعت فیلم از حرکت سریع / حرکت آهسته استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید تصویر پس زمینه را به فیلم عمودی اضافه کنید یا آن را تار کنید.
– Magic Brush: صفحه را لمس کنید تا نقاشی کنید ، هر چیزی را که می خواهید با آن یک فیلم اصلی بسازید. حتی می توانید تصویر را تار کنید ، تصویر را پیکسلی کنید تا مناطقی را که نمی خواهید نمایش داده شود پوشش دهد. یا فیلم را به GIF ، صفحه rec تبدیل کنید. VideoShow Recorder ابزارهای ویرایش حرفه ای را برای ساخت فیلم های محبوب به شما ارائه می دهد.

کلیپ های ضبط خود را با دوستان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:
✓ VideoShow ضبط کننده / ضبط کننده بازی / ضبط کننده فیلم می تواند صفحه نمایش تلفن شما را در حالت HD یا حالت سریع ضبط کند. حالت مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
✓ همچنین می توانید از میکروفون صدا را به صورت خودکار ضبط کنید که ایجاد یک فیلم شخصی شده را راحت می کند.
✓ شما می توانید با به اشتراک گذاشتن ضبط بازی خود ، مهارت های شگفت انگیز خود را به افراد بیشتری نشان دهید
شبکه های اجتماعی

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

 

V Recorder

نرم افزار وی رکوردر ادیتور V Recorder اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: VideoShow EnjoyMobi Video Editor & Video Maker Inc
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.