خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Takashi Ninja Warrior – Shadow of Last Samurai 2.1.13 بازی جنگجوی نینجا تاکاشی اندروید

Takashi Ninja Warrior – Shadow of Last Samurai بازی جنگجوی نینجا تاکاشی اندروید

 

Takashi Ninja Warrior – Shadow of Last Samurai یک بازی محبوب و بسیار پرطرفدار در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیوی Horizon Games Ltd ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

تاکاشی یک ماجراجویی انقلابی نینجا است که گرافیک های زیبا ، گیم پلی ابتکاری و جنگ های شدید رئیس را در هم می آمیزد ، همه این ویژگی ها در کف دست شماست.

یک ماجراجویی قهرمان جنگجوی نینجا در قرون وسطی با عناصر RPG و هک و اسلش. یک بازی مبارزه ای RPG اکشن که در آن می توانید قاتل جنگجو شجاع باشید.

بازی Takashi ، یکی از بهترین بازی های 3D نینجا است که در آن شما یک قاتل شمشیر جنگی ژاپنی نینجا را با گرافیک خیره کننده بصری تجربه می کنید.

بازی Takashi Ninja Warrior ، یک بازی مبارزه ای نینجا است که به افسانه شمشیر زنی های ژاپن می پردازد. یک جنگجوی قاتل نینجا سامورایی با نیروهای فاسد می جنگد تا مردم خود را نجات دهد. او خود را برای نبردهای شمشیرزنی آماده می کند ، درگیر تلاش ها می شود و از نبردهای رئیس در عرصه نبرد جان سالم به در می برد و در نهایت به یک جنگجوی افسانه ای سامورایی نینجا تبدیل می شود.

داستان بازی تاکاشی:

این داستان متعلق به توچی ، سرزمین اسرار است. تاکاشی پسر آراشی ، جنگجوی نینجا ژاپنی با شمشیری کشنده است که با شکست فساد توچی شکوه و عظمت نهایی را به دست می آورد.

بازی ماجراجویی Ultimate Ninja Assassin

از مقاومت الهی ناشی از خانواده آرشی استفاده کنید. تاکاشی با استفاده از شمشیر ، تبر ، چکش و شوریکن نبردها را انجام می دهد. قاتل سایه، نینجای سامورایی ما برای از بین بردن تاریکی می جنگد و به طور مداوم مهارت های شکارچی هیولا را بهبود می بخشد.

  • شخصیت را ارتقا دهید
  • قفل سلاح را باز کنید
  • زره را تقویت کنید
  • در میدان جنگ در سرزمین های ژاپن جنگ کنید

اکتشاف جهان

جنگجوی نینجا تاکاشی از یک سیستم نقشه بهم پیوسته برخوردار است. بازیکن می تواند با استفاده از مسیرهای مخفی به مکان های دور دسترسی پیدا کند. اگر بازیکن کل نقشه را کاوش کند ، می تواند اتاق های مخفی با گنجینه های مخفی پیدا کند که ممکن است پاداش های مختلفی داشته باشد.

سیستم موجودی

تاکاشی یک بازی نینجا منحصر به فرد است. بازیکن باید همزمان بر روی چندین دیدگاه تمرکز کند. بازیکن می تواند غنیمت ، پیشرفت یا مهارت های ارتقا خود را در بخش موجودی مشاهده کند.

رئیسان و دشمنان غیر اضافی

برای شکست دشمنان از سبک بازی مبارزه با شمشیر خود استفاده کنید. جانوران ، جادوگران ، نینجا ها وجود دارد. تمام دشمنان رفتار متفاوتی دارند که بر اساس آن بازیکن باید سبک جنگی مناسبی را انتخاب کند.

سلاح های منحصر به فرد

تاکاشی انواع مختلفی از سلاح ها را در اختیار شما قرار می دهد تا جنگ به معنای واقعی را تجربه کند. هر سلاحی صفات و داستان خاص خود را دارد. بازی فقط با یک نوع سلاح کامل نمی شود.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
Takashi Ninja Warrior

بازی تاکاشی Takashi Ninja Warrior اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Horizon Games Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.