خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Kavel 1.0.14 بازی کاول اندروید

Kavel بازی کاول اندروید

 

Kavel یک بازی اندرویدی سرگرم کننده و اعتیاد آور است که توسط Daring Caper ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

این بازی اعتیاد جدید شما خواهدبود. بگذارید قطعات در همان جایی که ممکن است بیفتند!

Kavel یک بازی سرگرم کننده ی پازلی است. Tetrominos از بازی های بلوک کلاسیک و فضای احتمال وسواس مورد علاقه خود در مسابقه 3*3 ، این را به یک تجربه جدید و پازلی معرکه تبدیل کرده است.

Tetromino را بچرخانید و بکشید تا آن را روی شبکه پازل قرار دهید. یک فضای بی پایان که در آن می توانید جسارتتان را امتحان کنید.

تلاش برای کسب بالاترین امتیاز در میان دوستان خود یا تلاش برای به چالش کشیدن لیست طولانی دستاوردها. اینجا چیزی برای همه وجود دارد.

سه حالت بازی جداگانه

* حالت گاه به گاه – وقت بگذارید ، استراتژی های خود را برنامه ریزی کنید و با سرعت بازی را اجرا کنید. 50 شکل بعدی دستور شماست.

* حالت دیوانگی – فشار در اوج خود است! 90 ثانیه بعدی یک آدم معرکه، با سرعت دیوانه وار مستقیماً به بالای کوه نمره می رود. فرصتی برای تفکر نیست ، فقط برای مقابله با چالش است.

* حالت ذن – استرس روز را احساس می کنید؟ آیا بی حوصلگی شما را از پا می آورد؟ جلسه خسته کننده؟ اینجا جایی است که از زمان و مکان خارج می شوید. هیچ پایانی ، هیچ تعهدی وجود ندارد ، این یک بازی حبابی دیجیتال است.

تازه اما خانوادگی
Kavel بازی ای است که به نظر آشنا می رسد اما در واقع یک تجربه کاملاً بی نظیر و تازه است. ایده های جدید گیم پلی برای به چالش کشیدن شما با برخی از عناصر بازی که از قبل می شناسید. بگذارید خودتان تعجب کنید.

طراحی شده به عنوان بازی ای طولانی مدت
بازی آسان ، تاما سلط بر آن سخت است. یک سیستم امتیاز چند لایه ، طراحی شده برای شما هر از گاهی با یادگیری ظرافت های هجوم به تابلوهای امتیازات ، شما را درگیر خود می کند.

دستاوردها و رهبران
ادغام کامل دستاوردها و جدول امتیازات دستاوردهایی را با دقت طراحی کرده تا با بازی شما را شگفت زده کند. نزدیک شدن به بازی از دیدگاه های جدید.

پالت های رنگی زیبا
Kavel را به روشی که دوست دارید سبک دهید ، همه مضامین برای یک تجربه بازی بهینه ایجاد و کامل می شوند. انگشت خود را به رنگ آغشته کنید و بگذارید برویم!

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Kavel

بازی کاول Kavel اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Daring Caper
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.