خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Trekarta – offline maps for outdoor activities 2020.09 برنامه نقشه آفلاین ترکارتا اندروید

Trekarta – offline maps for outdoor activities برنامه نقشه آفلاین ترکارتا اندروید

 

Trekarta – نقشه های آفلاین برای فعالیت در فضای باز، یک برنامه اندرویدی موقعیت یاب است که توسط Andrey Novikov ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!
Trekarta برای پیاده روی ، موقعیت زمین جغرافیایی ، آفرود ، دوچرخه سواری ، قایق سواری و سایر فعالیت های فضای باز طراحی شده است. از نقشه های آفلاین استفاده می کند بنابراین نیازی به اتصال اینترنت ندارید. به راحتی می توانید مکان ها را از قالب های داده های GPX و KML وارد کرده یا مکان هایی را در برنامه ایجاد کرده و برای دیگران به اشتراک بگذارید. به شما امکان می دهد مسیر سفر خود را ، حتی در پس زمینه بنویسید، بنابراین هرگز گم نخواهید شد و بعداً می توانید ببینید کجا بوده اید.

نقشه های آفلاین

Trekarta از نقشه های برداری مبتنی بر OpenStreetMap استفاده می کند که سبک آفلاین و به طور مداوم توسط همکاران بهبود می یابند. نقشه ها حاوی داده های توپولوژیکی دقیق با خطوط ارتفاع هستند.

برخی از عناصر نقشه را می توان برای تمیزتر جلوه دادن فیلتر کرد. Trekarta دارای پشتیبانی داخلی از hillshades است. شما می توانید نقشه های سفارشی را در قالب sqlite یا mbtiles اضافه کنید تا منطقه مورد علاقه خود را پوشش دهد. نقشه های سفارشی نیز سایه می زند. چنین نقشه هایی را می توانید توسط برنامه SAS.Planet از اکثر منابع آنلاین ایجاد کنید یا با MapTiler و برنامه های دیگر از قالب های دیگر نقشه تبدیل کنید.

پیاده روی

حالت فعالیت ویژه پیاده روی، بر مسیرهای موجود بر روی نقشه تأکید دارد. دشواری و دید مسیر را تجسم می کند و مسیرهای پیاده روی را نشان می دهد. همچنین نمادهای ویژه OSMC به شما کمک می کند تا مسیر مورد نظر را شناسایی کنید.

اسکی و اسکیت

حالت فعالیت اسکی نقشه تمیز زمستان را با اکثر فعالیت های اسکی نمایش می دهد: سراشیبی ، نوردیک ، پیاده روی و تور. به عنوان یک جایزه مخصوص برف سواری ، مناطق اسکیت و سورتمه برایتان نمایش داده می شود.

آفرود

جاده های آسفالت نشده ، خاکی ، زمستانی و یخی به طور ویژه تجسم می شوند. فقط جاده های 4wd دارای مارک مشخص هستند. فوردها در همه جاده ها نشان داده می شوند.

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

دانلود Trekarta

نقشه افلاین ترکارتا Trekarta اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Andrey Novikov
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.