خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Steel Rage: Mech Cars PvP War, Twisted Battle 2020 0.162 بازی اکشن خشم فولاد اندروید

Steel Rage: Mech Cars PvP War, Twisted Battle 2020 بازی اکشن خشم فولاد اندروید

 

Steel Rage: Mech Cars PvP War، Twisted Battle 2020 یک بازی آنلاین بی نظیر در سبک اکشن ساخته شده توسط GDCompany است که می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

از تانک های سنگین و ربات های جنگی غول پیکر خسته شدید؟ بازی Steel Rage یکی از بهترین بازی های آنلاین اکشن با اتومبیل های جنگی را از دست ندهید!

در بازی Steel Rage: Mech Cars PvP War با بازیکنان دیگر از سراسر جهان در تیراندازی جدید و نبرد PvP رایگان با اتومبیل های mech مبارزه کنید. انواع ماشین جنگی ، شاسی ، سلاح های جنگی ، توانایی ها و حمله رعد اسا را ​​وارد جنگ کنید. ماشین های فلزی خود را مطابق با سلیقه و سبک مبارزات خود ارتقا و سفارشی کنید. قهرمان ابن بازی اکشن تیراندازی شوید!

سفارشی سازی کامل
بدن شوالیه فلزی ، شاسی ، سلاح های نظامی و توانایی های مکانیکی متناسب با سبک جنگی شما را انتخاب کنید. برای شیک شدن شوالیه فلزی خود مقداری رنگ و استتار به آن اضافه کنید. ماشین اکشن اسپرت سریع ، ماشین زرهی یا ربات جنگ پیچ خورده بسازید. همه چیز به شما بستگی دارد!

 بدنه خودرو

بیش از 13 خودرو با مشخصات و عملکرد منحصر به فرد برای ظاهر کردن دشمنان در خشم جنگ پیچ خورده. از خودروهای سدان ، مینی و اسپرت گرفته تا SUV و آفرود.

سلاح های مختلف PvP

سلاح های سبک ، متوسط ​​و سنگین نظامی. مسلسل ، پرتابه های AP ، موشک. سلاح های تیرانداز پیچ خورده. ب توجه به تاکتیک های جنگ خود سلاح را انتخاب کنید!

شاسی برای هر سبک رانندگی
برای هر ماشین جنگی که دارید شاسی های مختلفی را انتخاب کنید. از سیستم تعلیق ورزشی برای بهبود سرعت ، سیستم تعلیق SUV یا حتی شاسی 6 چرخ برای گرفتن قابلیت آفرود استفاده کنید یا مسیرهای مخزن و اندام عنکبوت رباتیک فولادی را برای افزایش قدرت مانور شوالیه فلزی خود انتخاب کنید.

 توانایی های تاکتیکی
ماشین ربات پیچ خورده خود را با توانایی های منحصر به فرد کامل کنید. برای دفاع بهتر مانند ربات مکانیک از سپر انرژی استفاده کنید ، برای مانورهای تاکتیکی از تقویت کننده نیترو استفاده کنید ، یا برای حمله از کمین یا عقب نشینی تاکتیکی نامرئی شوید. از توانایی ها در زمان مناسب برای تغییر روند جنگ و عبور از اتومبیل دشمنان از صحنه استفاده کنید!

نبرد آنلاین PvP
در نبردهای نفسگیر با قهرمانانی از سراسر جهان بجنگید! بهترین جنگنده را با بهترین فن آوری فولاد داشته باشید و از تابلوهای امتیازات دشمنان را کنار بزنید!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Steel Rage

بازی Steel Rage خشم فولاد اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.