خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Idle Police Tycoon 1.2.0 بازی مدیریت اداره پلیس اندروید

Idle Police Tycoon بازی مدیریت اداره پلیس اندروید

 

Idle Police Tycoon یک بازی سرگرم کننده و جذاب در سبک شبیه سازی است که می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و از بازی با آن لذت ببرید.

ماجرای بازی Idle Police Tycoon :

آیا قادر خواهید بود یک کلانتری را مدیریت کنید و یک سرمایه دار بزرگ پلیس شوید؟

کنترل مناطق بی شمار پلیس را در دست بگیرید و با حفظ امنیت منطقه خود ثروتمند شوید.

شروع به کار در یک اداره کوچک پلیس کنید و سخت کار کنید تا شهرت شما بیشتر شود. هر جزئیات را در امکانات خود بهبود بخشید و دفتر کوچک خود را به یک مرکز پلیس مشهور تبدیل کنید.

در بازی Idle Police Tycoon با نیازهای ستاد خود مقابله کرده و ضمن گسترش ایمنی به جامعه ، از استراتژی مناسب برای گسترش تجارت خود پیروی کنید. ساختمانهای خود را ارتقا دهید ، ناوگان وسایل نقلیه خود را بهبود بخشید ، مناطق جدیدی بسازید ، بهترین مواد کار را در اختیار تیم خود قرار دهید ، دفتر کار خود را بزرگتر کنید تا کارهای اداری را ساده کنید ، کارآمدترین افسران پلیس در شهر را استخدام کنید یا روشهای نهایی تحقیقات پلیس را بیاموزید. تصمیم بگیرید و پول خود را هوشمندانه سرمایه گذاری کنید.

چگونه در Idle Police Tycoon بازی کنیم:

جرایم مبارزه با استراتژی های مختلف:
پرونده های متعددی را بردارید و برای حل آنها برنامه تحقیقاتی مختلفی تنظیم کنید. جنایتکاران تحت تعقیب را در محله بگیرید. در حین بازی شخصیت های شناخته شده را باز کنید و آنها را پشت میله های زندان قرار دهید.

منابع خود را به طور موفقیت آمیز برای دستیابی به موفقیت مدیریت کنید:
پول و حساب بیکار خود را هوشمندانه سرمایه گذاری کنید تا کلانتری و کارکنان خود را به درستی مجهز نگه دارید. مراقب منبع تغذیه باشید ، فن آوری نهایی را به عوامل خود ارائه دهید یا وسایل نقلیه زرهی تهیه کنید تا امنیت واحدهای ویژه خود را حفظ کنید. هر جزئیات برای بالا رفتن اهمیت دارد. مواظب باش! یک استراتژی بد می تواند باعث شود تجارت شما سرخ شود …

کارکنان خود را مدیریت کنید:
منطقه شما به بهترین تیم کاری در شهر احتیاج دارد. به طور منظم شرایط را مطالعه کنید و طبق روند کار و استراتژی رشد خود ، کارگران را استخدام کنید. همه کارمندان و بخشهای آنها نیازهای مهم در مشاغل شما را پوشش می دهند و شما باید تیم خود را هوشمندانه مدیریت کنید تا کلانتری خود را سود آور کنید. افسران معروف پلیس را باز کنید و آفت جنایت باشید!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود Idle Police Tycoon

بازی Idle Police Tycoon مدیریت اداره پلیس اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.