خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Grandpa And Granny House Escape 1.3.2 بازی فرار از خانه مادربزرگ و پدربزرگ اندروید

Grandpa And Granny House Escape بازی فرار از خانه پدربزرگ و مادربزرگ اندروید

 

Grandpa And Granny House Escape یک بازی اندرویدی آرکید هیجان انگیز است که توسط WildGamesNet ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید.

Grandpa And Granny House Escape یک بازی ترسناک است که در آن شما توسط یک پدربزرگ دیوانه و یک مادربزرگ ترسناک تعقیب خواهید شد. اوه ، آنها بازی پنهان کاری را دوست دارند. مطمئناً ، این یک سرگرمی معمولی پنهان کاری نیست، بلکه یک تجربه سخت زنده ماندن است.

پدربزرگ و مادربزرگ همیشه یک قربانی جدید پیدا می کنند تا بازی ظالمانه خود را برای زنده ماندن انجام دهند. فرار شما آسان نخواهد بود زیرا مادربزرگ و مادربزرگ شکارچیانی بسیار باتجربه هستند.
پدربزرگ کاملاً دیوانه است: او عمارت خزنده خود را با دوربین های مشاهدات متعدد پر کرده تا هیچ کس بدون دیده شدن دزدکی حرکت نکند.

سرگرمی مورد علاقه مادربزرگ ، بازی بیس بال است. حدس بزنید ، چه کسی نقش یک توپ پایه را بازی خواهد کرد؟
اگر از بازی های ترسناک نمی ترسید بازی فرار از خانه پدربزرگ و مادربزرگ را امتحان کنید!

در بازی Grandpa And Granny House Escape چالش فرار از عمارت قدیمی است.

در ابتدا بازی در یک اتاق کوچک تاریک آغاز می شود. برای فرار از خانه افتضاح ، باید سلاح ها را پیدا کنید و آنها را اصلاح کنید. می توانید در یک اتاق مخفی روی میز کار سلاح درست کنید. مراقب مادربزرگ باشید – او بسیار شیطانی است.
پدربزرگ همیشه در حالت آماده باش است ، دوربین های مشاهده او به راحتی همه جا هستند. هنگامی که او متوجه شد که شما در حال فرار هستید ، بلافاصله شما را می گیرد. پنهان شوید ، فرار کنید ، و از همه موارد در دسترس استفاده کنید! جستجوی اشیا پنهان همچنین ممکن است شما را از دست پدربزرگ و مادربزرگ اسکیزوئید نجات دهد.

سالها پیش ، خانه مادربزرگ یک عمارت زیبا برای حسادت هر همسایه بود ، اما امروز مکانی برای ایجاد وحشت و شکنجه است. شما به راحتی می توانید در این خانه ترسناک گم شوید زیرا این خانه به دلیل تاریکی و ترسناک بودن بیشتر به یک پیچ و خم شباهت دارد.
با اشیای اطراف خود حرکت کنید و فراموش نکنید که شما در حال بازی پنهان کاری با پدربزرگ و مادربزرگ بی رحم هستید که نسبت به هرکسی که گرفتار باشد سخت گیر است.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
بازی Grandpa And Granny House Escape

بازی Grandpa And Granny House Escape فرار از خانه پدربزرگ اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: WildGamesNet
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.