خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Staff! – Job Game | Real Life Simulator 1.1.5 بازی کارمندان – شبیه ساز شغل اندروید

Staff! – Job Game | Real Life Simulator بازی کارمندان – شبیه ساز شغل اندروید

Staff! – Job Game | Real Life Simulator یک بازی اندرویدی محبوب و بی نظیر در سبک شبیه سازی ساخته شده توسط SayGames است که می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

آیا می توانیم بیش از یک زندگی واقعی داشته باشیم؟
ما فقط یک فرصت برای زندگی در این دنیای شگفت انگیز اما مشکل داریم. آیا باید کمتر مراقب باشیم و بیشتر ریسک کنیم ، یا برعکس ، باید در هر مرحله فکر کنیم؟ این یک سوال سخت برای پاسخ دادن است ، نه؟

اما بیایید تصور کنیم که یک فرصت طلایی داریم تا زندگی خود را چندین بار مختلف تجربه کنیم – به عبارت دیگر ، تا آنجا که ممکن است همه چیز را امتحان کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را بدست آوریم.

به نظر فکر خوبی میاد! آیا شما آماده هستید که یک فرصت را به دست بیاورید و واقعیت شخصی خود را تغییر دهید؟ بازی شبیه ساز شغل Staff! – Job Game می تواند به شما کمک کند. این یک روش جالب و غیرمعمول برای ایجاد نسخه مجازی زندگی واقعی خود به شما می دهد: خوب بخورید ، خوب بخوابید ، سخت کار کنید ، خانه بخرید و یا یک گربه داشته باشید.

و فراموش نکنید که خروجی اتاق خواب را درست کنید! بنابراین می بینید ، همه چیز در شبیه ساز زندگی ما به شما و تنها شما بستگی دارد!

لیست کارهای امروز خود را بنویسید!

به خانه جدید خود خوش آمدید ، وقت آن است که آن را به یک خانه دنج تبدیل کنید! از هم اکنون ، شما تمامی مسئولیت های خانه مانند مسئولیت نصب کاغذ دیواری ، قرار دادن کفهای جدید ، تعمیر همه راه ها و بسیاری از موارد مهم دیگر را به عهده خواهید داشت!

ویژگی های بازی !Staff :

⚈ ساخت مراحل الهام بخش: هر یک از آنها فرصت های جدید منحصر به فرد را باز می کند. این یکی از آن بازی های محبوب طراحی خانه است که می توانید خانه رویایی خود را بسازید.

⚈ داستان سرایی نفس گیر: بازی انگیزه شما را برای مشغول شدن فراهم می کند! هر عملی دارای پیشینه دقیق و عواقب احتمالی است.

⚈ راهنمای حسابداری هزینه: شما خواهید آموخت که چگونه پول را مدیریت کنید. شما می توانید هزینه های اضافی مختلف را در مقابل محدودیت های حقوق خود متعادل کنید.

⚈ وظایف هدف گرا: کار کردن یا کار نکردن ، این سوال است! هر اقدام تنها بخشی از یک استراتژی کلی است که نتایج دلخواه شما را بدست می آورد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
بازی Staff!

بازی !Staff کارمندان – شبیه ساز شغل اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SayGames
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.