خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Scroll Post for Instagram – Caro 1.0.16 برنامه اسکرول پست برای اینستاگرام اندروید

Scroll Post for Instagram – Caro برنامه اسکرول پست برای اینستاگرام اندروید

 

Scroll Post for Instagram – Caro یک برنامه اندرویدی شخصی سازی شده است که توسط justapps ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

یک طرح جذاب برای اینستاگرام می تواند به شما کمک کند دنبال کنندگان بیشتری برای حساب Insta خود بدست آورید. ایده های پست خلاقانه متعددی برای جذاب نشان دادن نمایه اینستاگرام شما وجود دارد ، اما آخرین آنها اسکرول پست است.

چگونه می توانید اسکرول پست را ایجاد کنید؟ خوب ، وقتی می خواهید چند پست پیمایشی خلاقانه برای اینستاگرام ایجاد کنید ، Caro شریک ایده آل شما است. Caro رایگان است و دارای چندین طرح Instagram شامل الگوهای کاملا جدید کلاژ عکس برای ایجاد یک پست پیمایشی مناسب برای اینستاگرام است.

ویژگی های برنامه Scroll Post for Instagram – Caro  :

استفاده آسان: مهم نیست تازه کار هستید یا حرفه ای! ایجاد پانوراما در اینستاگرام با کارو آسان است. استفاده از برنامه ای همراه با چندین ابزار قدرتمند برای ایجاد نمای جذاب در نمایه اینستاگرام آسان است.

الگوها: چندین الگو شیک برای انتخاب. از دسته هایی مانند فیلم ، پولاروید ، کاغذ و حداقل یک طرح پانورامای مناسب و متناسب با نیازهای خود دریافت کنید. همه الگوها آماده استفاده هستند. فقط برنامه را نصب کنید و یک پست اینستاگرام جذاب ایجاد کنید.

فیلترهای تصویری: با استفاده از فیلترهای تصویری / عکس از پیش تعیین شده شگفت انگیز Caro ، تصاویر خود را برجسته کنید. فیلترهای از پیش تنظیم شده کاملی برای تصاویر استفاده کنید تا نیازهای زیبایی شما را برطرف کند.

سفارشی سازی آسان: Scroll Post for Instagram – Caro یک برنامه کاربر پسند و آسان برای استفاده است که به شما امکان می دهد به راحتی هر الگویی را که دوست دارید شخصی سازی کنید. با استفاده از این الگوها می توانید قلم ها را تغییر دهید ، عکس اضافه کنید ، متن را ویرایش کنید ، رنگ متن را تغییر دهید و کارهای بیشتری انجام دهید.

ذخیره با کیفیت بالا: کار خود را در قالب کیفیت بالا ذخیره کنید. یک کولاژ کامل اسکرول اینستاگرام برای نمایه خود با کیفیت عالی ایجاد کنید و پسندیدن ، دنبال کنندگان بیشتری در نمایه خود کسب کنید.

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

 

Scroll Post for Instagram

برنامه Scroll Post for Instagram اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: justapps
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.