خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Omega Legends 1.0.51 بازی افسانه های امگا اندروید

Omega Legends بازی افسانه های امگا اندروید

Omega Legends یک بازی اندرویدی اکشن آنلاین و ساخته شده توسط IGG.COM است که می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

Omega Legends یک بازی تیراندازی علمی تخیلی و نبرد رویال است که در آینده ای نزدیک تنظیم شده است و بازی معروف به “Ω” جهان را به طوفان کشانده است!

یک قهرمان را انتخاب کنید و از توانایی های آنها برای شکست دادن رقابت استفاده کنید. انتخاب کنید که به تنهایی بجنگید یا در نبردهای شدید با صد شرکت کننده با دوستان خود تیم شوید. دشمنان را شکار کنید ، ساختمان دفاع بسازید ، یا یک رویکرد مخفیانه در پیش بگیرید ، هر کاری که لازم است انجام دهید تا آخرین بازمانده ی ایستاده در نبرد باشد!

ویژگی های بازی Omega Legends :

قهرمانان متمایز با توانایی های منحصر به فرد
قهرمانانی با توانایی های منحصر به فرد متناسب با سبک های مختلف بازی. هر قهرمان توانایی تسلط بر میدان جنگ را در دست خود دارد! چه شما به کارهای خفا ، حمله های شتابزده ، بهبودی یا بازی دفاعی را ترجیح دهید، همیشه یک قهرمان وجود دارد که با استراتژی شما مطابقت داشته و آن را ارتقا می دهد. از توانایی های قهرمانان در لحظات مناسب استفاده کنید تا در هر مسابقه برتری خود را کسب کنید!

انبوهی از موارد و گان پلی واقعی
از میان طیف گسترده ای از سلاح های گرم که از اسلحه های واقعی الگو گرفته اند ، هرکدام دارای صفات متمایز برای تجارب بی نظیر تیراندازی هستند، انتخاب کنید! از طیف گسترده ای از وسایل در دسترس خود استفاده کنید، از جمله نارنجک های تکه سازی بسیار مخرب، Flashbangs و نارنجک های دودی برای ایجاد اختلال در دید، و مین های فرار که با کمکشان می توانید پنهان شوید.

نبردهای چند نفره در مقیاس بزرگ در نقشه های پویا
نقشه های زیبا به عنوان پس زمینه نبردهای در مقیاس بزرگ عمل می کنند. در طول نبرد زمین برای تغییر یک تجربه تغییر می کند! حالت بازی ابتکاری ، Covert Operation را تجربه کنید ، جایی که کلید پیروزی برای از بین بردن هر دشمن با یک ضربه قاطع است.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.whaleapp.Omega Legends را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود Omega Legends

بازی Omega Legends افسانه های امگا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: IGG.COM
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.