خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Tintin Match 1.9.2 بازی تن تن اندروید

Tintin Match بازی تن تن اندروید

Tintin Match یک بازی اندرویدی پازلی ساخته شده توسط 5th Planet Games Development ApS است که می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

به دنیای شگفت انگیز تن تن خوش آمدید! برای جمع آوری مجموعه ای زیبا از مینیاتورها آماده شوید و گزارشگر معروف و شخصیت های محبوب بسیاری را دنبال کنید و در مسابقات پازل 3*3 پیشرفت کنید و در بازی پیش روید. مکان های خیره کننده ای را که می توانید با تن تن در سفرهای خود جستجو کنید ، قفل کنید و آنها را جمع کنید.

ماجراجویی اول: خرچنگ با پنجه های طلایی

امروز هم برای تن تن و اسنو مثل روزهای دیگر شروع شد ، اما یک رمز و راز همیشه در گوشه کنار هر مرحله وجود دارد! Snowy در حال گیر کردن پوزه خود در داخل یک حلزون خرچنگ است ، تامپسون ها در حال تحقیق درباره پول جعلی هستند و یک غریبه قبل از اینکه بتواند نامه ای به تن تن بدهد ، ربوده می شود. آیا همه این موضوعات می تواند به رمز و راز بزرگتری منجر شود؟

تن تن را دنبال کنید و تحقیقات هیجان انگیزی که او را از خیابان های آشنا به شهرهای خارجی می برد و دنباله داستان خرچنگ با چنگال های طلایی را تجربه کنید.

پازل های 3*3

به منظور کشف رمز و راز گیج کننده تن تن ، شما باید انتخابی را شکست دهید
پازل های ساخته شده با دست 3*3 جدید. مانعی در راه وجود دارد؟ قطعه ای دور از دسترس؟ تمام می شود؟ بهترین استراتژی های خود را بیرون بیاورید و در اولین تلاش به 3 ستاره برسید! و اگر در ابتدا موفق نشدید ، مشکلی نیست! هربار که لازم بود دوباره سعی کنید تا پازل را به سبکی دیگر شکست دهید.

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Tintin Match

بازی Tintin Match تن تن اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: 5th Planet Games Development ApS
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.