خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Road Glider – Incredible Flying Game 1.0.24 بازی گلایدر جاده اندروید

Road Glider – Incredible Flying Game بازی گلایدر جاده اندروید

Road Glider – Incredible Flying Game یک بازی اندرویدی مسابقه ای اعتیاد آور است که توسط SayGames ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

می خواهید کمی پرواز کنید؟
اجازه دهید ما این کار را انجام دهیم زیرا ما یک گلایدر سریع ویژه برای شما داریم! در بین همه بازی های پرنده ، این یکی از نظر طراحی فوق العاده کلاس ، مسیرهای غیر معمول برای قهرمان شما و هزاران ویژگی فوق العاده متفاوت بسیار جالب در انتظارتان است. دکمه را فشار دهید و آن را به تنهایی بررسی کنید! 👑

همه چیز در بازی برای لذت بصری و احساسی شما ساخته شده است. برای کشف مناظر شگفت انگیز ، کوههای سکه های طلایی و چندین دنیای جدید آماده باشید! موسیقی متن احساس خارق العاده ای از بودن در روند کار ایجاد می کند.

با این حال پیش روی در بازی Road Glider به همین سادگی ها هم نیست. ما در مورد چی صحبت می کنیم؟ شما در این جهان و حین پرواز تنها  نیستید. این یک مسابقه است و بنابراین بیش از 10 رقیب در کنار شما وجود دارد. از این هیجان انگیزتر هم می شود؟

اگر پرنده نیستید چگونه پرواز کنید؟

سوال خوبی است. نسل قبلی بازی های پرنده ابزارهای سنتی مانند بال یا ملخ را ارائه می داد. امروز ما شما را به دنیای جادویی دعوت می کنیم که در آن گلایدر مدرن کافی است تا از ابرها بالاتر باشید و در جاده پرواز کنید.

شعار اصلی ما: «هرچه بیشتر بهتر! »

⚈ هرچه سکه های طلایی بیشتری جمع کنید ، گلایدر بهتری به دست می آورید. جالبترین افراد در بین ما قادر به ارتقا وسیله نقلیه پرنده خود به جت پک بی نظیر خواهند بود! حتی این یکی نیز تنها شگفتی نیست … رازی در این بازی پنهان است.

⚈ هرچه رقبای بیشتری را با موشک از بین ببرید، مکان بهتری در مسابقه خواهید گرفت. به یاد داشته باشید که برای شارژ مجدد موشک به زمان نیاز دارد. بنابراین عجله نکنید و هدف را دقیقاً انتخاب کنید!

⚈ هرچه بیشتر به موانع موجود در راه خود اهمیت دهید، در پایان سطح احساس بهتری خواهید داشت. به طور مشخص! به هر حال ، همیشه می توانید سطح را دوباره راه اندازی کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Road Glider

بازی Road Glider گلایدر جاده اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SayGames
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.