خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود KPOP Story: Idol Manager 2.0.34 بازی داستان کی پاپ اندروید

KPOP Story: Idol Manager بازی داستان کی پاپ اندروید

 

KPOP Story: Idol Manager یک بازی اندرویدی در سبک نقش آفرینی Role Playing است که توسط Cucumber Co. ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

به دنیای داستان KPOP خوش آمدید! برای استخدام آیدل های با استعداد، تشکیل گروه های آیدل و برترین جدول موسیقی در سراسر کره جنوبی سفر کنید. کارآموزان را به افراد مشهور سطح بالا تبدیل کنید! همه گروه های ستاره ای را ایجاد کنید و موسیقی گروه های خود را در کنار مواردی مانند BTS ، EXO و Red Velvet در نمودارهای موسیقی مشاهده کنید!

فکر می کنید برای زنده ماندن در صنعت KPOP آنچه لازم است را دارید؟

ویژگی های بازی KPOP Story: Idol Manager :

 

◉ آیدل ها را از سراسر کره جنوبی استخدام کنید!
در جستجوی بزرگترین آیدل ها به 16 مکان منحصر به فرد در کره سفر کنید. هر مکان عطر و طعم خاص خود را دارد ، شخصیت های عجیب و غریب ، و سبک لباس متنوع است.

◉  گروه های ستاره دار تشکیل دهید!
آیدل های خود را در گروه ها قرار دهید و تیمی را تشکیل دهید که متعادل و مورد توجه همه باشد. گروه های خود را برای تبلیغ در نمایش های رادیویی ، نمایش ها و موارد دیگر ارسال کنید.

◉ PERFORMANCES را برگزار کنید تا گروه و شرکت خود را به بیشترین شناخته شده تبدیل کنید. آیا می توانید یک مرحله کامل اجرا کنید؟ در چندین مرحله اجرا کنید تا آیدل ه ، گروه ها و محبوبیت شرکت خود را رشد دهید!

◉ برای درآمدزایی و رشد شهرت خود ، SINGLES ، ALBUMS و MUSIC VIDEOS ایجاد کنید. افرادی که به تولید ، تنظیم رقص و تصویربرداری از آهنگ ها ، آلبوم ها و ویدیوهای موسیقی شما کمک می کنند ، سفارشی کنید.

◉ از آیدل های خود مراقبت کنید!
آیدل های خود را در آواز ، رقص و رپ آموزش دهید. اتفاقات منحصر به فردی برای ستاره های شما رخ خواهد داد و تصمیمات شما در مورد نحوه اداره آنها عواقب واقعی خواهد داشت.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود KPOP Story

بازی KPOP Story داستان کی پاپ اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Cucumber Co.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.