خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود ZENONZARD- Artificial Card Intelligence 6.0.0 بازی زنونزارد کارت هوش مصنوعی اندروید

ZENONZARD- Artificial Card Intelligence بازی زنونزارد کارت هوش مصنوعی اندروید

 

ZENONZARD- Artificial Card Intelligence یک بازی جدید با گیم پلی ای متفاوت از بازی های کارت است که توسط BANDAI CO.، LTD ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید لذت ببرید!

ACI – به هوش مصنوعی کارت اعتماد کنید. آن را شکست دهید.
شاهد تولد نسل بعدی بازی های کارت دیجیتال باشید!

درباره زنونزارد

Zenonzard یک نوع کاملاً جدید از بازی های کارت دیجیتال است که مجهز به یک هوش مصنوعی مخصوص کارت بازی است که توسط HEROZ Inc. AI “HEROZ Kishin” با استفاده از انواع تکنیک های یادگیری ماشین تولید شده است. در کنار نبردهای CPU و PvP که بازیکنان در بازی های کارت دیجیتال انتظار دارند ، Zenonzard عناصر جدیدی را به این سبک وارد می کند ، مانند پرورش هوش مصنوعی AI و ایده مبارزه با آن ، همچنین در کنار آن.

توضیحات بازی

● بازی کارت دیجیتال معتبر
Zenonzard کاملاً تجربه بازی با کارت را در بر می گیرد، درست تا جنگ عقلانی که ژانر شناخته شده است! این بازی دارای بیش از پانصد کارت * به زیبایی نشان داده شده و یک سیستم نبرد ویژه است: نیروها ، یک فاز Flash و یک سیستم حرکت مانا.

 

● بازیگران رنگارنگ دوستان ACI
یکی از شانزده ACI منحصر به فرد را انتخاب کنید تا در مبارزه با زنون به شما کمک کند. ACI (هوش مصنوعی کارت) شما در جنگ از شما پشتیبانی می کند و در کنار شما رشد می کند. شخصیت آنها بسته به سطح و سبک بازی شما تغییر خواهد کرد. هرچه نزدیکتر می شوید ، قصه هایی را باز خواهید کرد که درباره آنها بیشتر به شما می آموزند.

● پشتیبانی ACI از دوستان
مطمئن نیستید حرکت بعدی شما باید چه باشد؟ Buddy ACI شما با توجه به شرایط موجود در بازی به شما مشاوره می دهد. آنها حتی هنگام ساخت یک عرشه یا انتخاب بهترین ترکیب ممکن به شما مشاوره می دهند. حتی تازه واردان این ژانر نیز در حالی که ACI خود را در کنار خود احساس می کنند در خانه احساس راحتی می کنند.

● تجزیه و تحلیل نبرد
ACI شما تجزیه و تحلیل دقیق جنگ بعد از هر مسابقه را ارائه می دهد. در آنجا می توانید گرافی را مشاهده کنید که اوج و فرود جنگ را نشان می دهد ، همچنین Backtrack را به نقطه عطف مسابقه نشان دهید و روش دیگری را آزمایش کنید. از این ویژگی ها برای تقویت مهارت های نبرد و ایجاد یک استراتژی موثر استفاده کنید.

مسابقات دوستانه
با بازیکنان دیگر دوست شوید و هر زمان که خواستید نبرد کنید! یا می توانید ACI دوست خود را در Cross Battle بازی کنید ، یا می توانید در یک Battle Player با یکدیگر نبرد کنید.

حالت تلاش
بیست مرحله مختلف را به پایان برسانید! در نبرد خود در هر مرحله پیروز شوید تا به مرحله بعدی بروید و جوایز بزرگی را کسب کنید!

Battle Specialized Card Game AI
هر روز ، یکی از شش هوش مصنوعی رسمی برای نبرد در دسترس خواهد بود. برای شکست دادن این هوش مصنوعی بازی کارت ، از مهارت هایی که از طریق Rank Matches و Friend Matches کسب کرده اید استفاده کنید.

علاوه بر این ، هر فصل ممکن است این فرصت را برای خود داشته باشید که با حریفی حتی قوی تر از هوش مصنوعی رسمی مبارزه کنید: Strio Zanakron ، Ultimate AI.

● داستان
در آینده ای نه چندان دور ، هوش مصنوعی به طور قابل توجهی تکامل یافته و اکنون تأثیر زیادی بر جهان پیرامون خود دارد. Beholder Group ، شرکتی که مسئول تحقیق و توسعه این هوش مصنوعی است ، ACI را از سراسر جهان گرد هم آورده است تا برای کسب مقام برتر در تورنمنتی به نام Zenon رقابت کند. برای رسیدن به قله چه چیزی نیاز دارید؟ بازی زنون زرد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • فایل زیپ را از حالت فشرده خارج کنید و در مسیر OBB قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
ZENONZARD

بازی ZENONZARD زنونزار اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: BANDAI CO.,LTD
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.