خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Pocket Ships Tap Tycoon: Idle Seaport Clicker 0.6.1 بازی مدیریت کشتی های جیبی اندروید

Pocket Ships Tap Tycoon: Idle Seaport Clicker بازی مدیریت کشتی های جیبی اندروید

 

Pocket Ships Tap Tycoon: Idle Seaport Clicker یک بازی اندروید شبیه سازی ساخته شده توسط Titan Arrow Games است که می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

 

به یک بازی جدید شگفت انگیز برداشت بیکار کلیکی سفر کنید، جایی که می توانید امپراتوری سرمایه دار بیکار خود را با مدیریت کشتی ها رشد دهید، ناوگان کشتی نیروی دریایی بیکار خود را داشته باشید و با جمع آوری طلا و ثروتمند شدن در این شبیه ساز بیکار حسابی لذت ببرید.

عصر اولین کشتی های بادبانی را تجربه کنید، زمانی که کاپیتان های در اقیانوس های پهناور کاوش می کنند و تجارت خود را می چرخوانند.
در بازی Pocket Ships Tap Tycoon برای برداشت محصولات و کسب سکه سرگرم شوید و جایزه های مختلف بگیرید.

از فرصت های هیجان انگیز لذت ببرید و شهرهای جدید بیکار خود را بسازی ، اقیانوس را کاوش کنید و رویدادهای شگفت انگیز روزانه را کشف کنید.

با کشتی های معروف قایقرانی، ساحل و جزایر دور را کشف کنید و صندوق های گنج پر از طلا یا مورد تقویت کننده مورد علاقه خود را بگیرید.

اسکله ها را باز کنید، کشتی های جنگی بخرید، برای به دست آوردن پول بیشتر از تکامل استفاده کنید، برای هر کشتی یک مدیر ماهر استخدام کنید و از هنر و صنعت خود استفاده کنید تا بهترین کشتی ران قرن باشد. بازی Pocket Ships Tap Tycoon در سبک بازی های شبیه ساز به سبک کارتون و حالت آفلاین است.

 

ویژگی های بازی Pocket Ships Tap Tycoon :

 

امپراتوری و تمدن قایقرانی خود را بالا ببرید: بندر ساحلی بیکار خود را ارتقا دهید ، مقدار زیادی طلا به دست آورید ، درآمد زیادی کسب کنید و یک مدیر تجارت ثروتمند شوید

افق های جدید را کاوش کنید ، جزایر غنی بندر دریایی را باز کنید: هر بندر بیکار در دنیای بازی شگفت انگیز بی نظیر است. مزارع ، شهرهای بهشتی چوبی یا گرمسیری و موارد دیگر را باز کنید.

یک مدیر بزرگ باشید ، ناوگان بیکار خود را از یک قایق کوچک به یک کشتی جنگی سفارشی کنید: بازی تعداد زیادی کشتی جالب را برای باز کردن قفل هنگام بازی شما و امکان تغییر رنگ به سلیقه شما ارائه می دهد . کشتی جنگی سلطنتی خود را به ناوگان بیکار خود اضافه کنید!

کاپیتان دریایی و مدیر شهرک مورد علاقه خود را استخدام کنید: روند خود را برای افزایش درآمد سکه مانند بهترین بازی های بیکار کلیکی بازی کنید.

بیشترین محصول و کالاهای تازه برای تجارت: مزرعه بیکار خود را رشد دهید، برای سرعت بخشیدن به تولید به کشاورزان و اسبها ضربه بزنید یا به مدیران اجازه دهید تا این کار را برای شما انجام دهند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Pocket Ships Tap Tycoon

بازی Pocket Ships Tap Tycoon مدیریت کشتی های جیبی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Titan Arrow Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.