خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود XEFX – D3D Camera & Photo Animator & Wallpaper 1.9.5 برنامه ادیت عکس حرفه ای اندروید

XEFX – D3D Camera & Photo Animator & Wallpaper برنامه ادیت عکس حرفه ای اندروید

 

 

XEFX – D3D Camera & Photo Animator & Wallpaper یک برنامه اندرویدی ویرایش عکس پر از امکانات متنوع است که توسط ryzenrise ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

نرم افزار XEFX یک برنامه عالی و همچنین انیماتور تصویر ، دوربین d3d ، مبدل gif ، سازنده تصویر پس زمینه و تکرار و خالق ویدیو.
عکس های حرکتی خود را با جلوه های ویژه واقعیت افزوده تایپ کنید.

با برنامه وبرایش عکس XEFX ، عکس های خود را به فیلم های حلقه ای جذاب و یا گیف های متحرک تبدیل کنید. شما همچنین می توانید آن را به عنوان تصاویر پس زمینه زنده ، تصاویر زنده و فیلم متحرک تنظیم کنید. فقط یک عکس خسته کننده ارسال نکنید ، از جلوه های پویا استفاده کنید تا عکس متحرک شما از جمعیت برجسته شود و عکس سه بعدی خود را ایجاد کنید. ما به عنوان انیمیشن GIF و توستر خشن فعالیت می کنیم ، جلوه های انیمیشن زیادی را ارائه می دهیم.

 

ویژگی های برنامه XEFX – D3D Camera & Photo Animator & Wallpaper 

 

بیش از 200 جلوه: برای ایجاد انیمیشن عکس و فیلم می توانید برچسب های گل ، پروانه و قلب اضافه کنید. جلوه های قدرتمند و براق نیز به خارق العاده بودن آثار شما کمک می کند. برچسب های Superheros به شما امکان می دهند مانند این ابر قهرمانان توانایی ایجاد آتش و کنترل برق را داشته باشید. جلوه های VFX جادویی را برای ویرایش فیلم D3D و عکس سه بعدی اضافه می کنند. پس جلوه ها و برچسب های VITA را امتحان کنید.

– آسمان جادویی. آسمان پویا و آسمان جادویی فراوان برای شما آماده شده است. به راحتی می توانید آسمان خود را به آسمان نور ستاره و آسمان علمی تخیلی تبدیل کنید.

– متن متحرک را تایپ کنید. همچنین سازنده قاب است. می توانید علامت چاپ را بردارید و جلوه های آبرنگ و برخی جلوه های عکس حلقه pixa و غیره را امتحان کنید. انواع مختلف جلوه های ویرایشگر فیلم ، جلوه های انیمیشن عکس و جلوه های تصویر زمینه gif. بیایید و جلوه های نورپردازی و سینگرافی را امتحان کنید.

– حرکت عکس: ساخت سینماگراف ، نمودار عکس ، پلات پس زمینه ، تصاویر زنده متحرک و تصاویر متحرک d3d با جلوه های متحرک ، جلوه های طبیعی برای زیبایی تصاویر. جلوه های ویدئویی خیره کننده در حرکت و عکس. برچسب های حرکتی بیشتر برای ویرایشگر tiktok.

– Camera FX picture عکس و فیلم خود را مانند آنچه دوربین حرفه ای می تواند انجام دهد حرکت دهید. گیف ساز و حرکت ساز فوق العاده برای شما. فیلم و جلوه های خود را روشن کنید.

-Music Video: موسیقی اضافه کنید و نمایش اسلاید موسیقی ایجاد کنید. فیلم ساز عالی برای tiktok.

– ویرایشگر عکس: داستان را با اندازه مربع یا سایزهای دیگر برای شبکه های اجتماعی برش دهید.. همچنین این یک ویرایشگر عالی Fx و از طریق سازنده است. می توانید جلوه های vita و سایر جلوه های معروف برنامه را دریافت کنید.

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

 

XEFX

برنامه ویرایش عکس حرفه ای XEFX اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.