خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود FaceLab Photo Editor: Gender Swap, Oldify, Toon Me 1.0.8 برنامه ویرایش عکس و تغییر جنسیت اندروید

FaceLab Photo Editor: Gender Swap, Oldify, Toon Me برنامه ویرایش عکس و تغییر جنسیت اندروید

 

FaceLab Photo Editor: Gender Swap، Oldify، Toon Me یک برنامه اندرویدی ویرایش عکس است که توسط Lyrebird Studio ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

 

برنامه ویرایشگر عکس FaceLab بهترین نرم افزار تعویض سن و تغییر جنسیت با استفاده از فیلترهای شگفت انگیز قدیمی صورت است. برنامه پیشرفت سن باعث می شود شما با اثر پیری صورت ، فوراً پیر یا جوان به نظر برسید.

اگر در مورد ظاهر آینده خود کنجکاو شدید، به راحتی با فیلتر پیری چهره خود را پیر کنید. حتی می توانید با فیلترهای صورت کارتونی خنده دار خود را شبیه شخصیت های انیمیشنی کنید. نرم افزار FaceLab انواع تعویض های سرگرم کننده صورت را ارائه می دهد.

 

اثر پیری شگفت انگیز برای صورت:

FaceLab فیلترهای عکس حماسی را برای پیر شدن شما ارائه می دهد! چهره شما را در عرض چند ثانیه به یک پیرمرد یا یک پیرزن تبدیل می کنی. ابتدا با استفاده از دوربین سلفی FaceLab ، یک عکس زیبا از لابراتوار عکس خود انتخاب کنید یا از خود عکس سلفی بگیرید. اندازه عکس خود را تغییر دهید و اندازه آن را تنظیم کنید تا نیازی به برش نباشد. کشف کنید که چگونه در آینده پیر می شوید بدون اینکه در زندگی واقعی پیر شوید. اثر پیری جادویی صورت مانند یک فالگیر است و پیش بینی کامل پیری صورت را ارائه می دهد.

چهره کارتونی خود را بسازید:

ویرایشگر عکس کارتونی فیلترهای صورت کارتونی زیادی را ارائه می دهد. عکس های دارای جلوه های کارتونی خنده دار را انتخاب کنید تا خود را به عنوان یک انیمیشن یا آواتار ببینید.

 

تغییر جنسیت:

نرم افزار ویرایشگر چهره ، فیلتر تعویض جنسیتی شگفت انگیزی را ارائه می دهد تا فقط در چند ثانیه مانند یک جنس مخالف به نظر برسید! خنده دار است که خود را به عنوان یک زن یا مرد ببینید. برنامه Magic Face دقیق ترین نتایج را برای تغییر جنسیت و پیر شدن ارائه می دهد.

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

دانلودFaceLab Photo Editor

نرم افزار FaceLab Photo Editor اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Lyrebird Studio
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.