خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Papa’s Freezeria To Go! 1.2.1 بازی فریزر بابا اندروید

Papa’s Freezeria To Go بازی فریزر بابا اندروید

 

!Papa’s Freezeria To Go یک بازی اندرویدی استراتژیک است که توسط Flipline Studios ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

با این نسخه کاملاً جدید Papa’s Freezeria ، با گیم پلی و کنترل هایی که برای گوشی های Android دوباره تنظیم شده، سونده را در حال حرکت بسازید و سرو کنید!
شما به تازگی یک کار تابستانی آرام را در یک فروشگاه بستنی فروشی در اقیانوس آغاز کرده اید، اما با ورود همه مشتریان پاپا لوئی به جزیره اوضاع آشفته می شود! باید با ریختن بستنی ، افزودن مخلوط و شربت ، مخلوط کردن ساندا ، افزودن خامه زده شده و مواد افزودنی ، ساندا های خوشمزه فریزر را آماده کنید و گیلاس را برای یک غذای عالی در تابستان فراموش نکنید!

شما باید بین هر منطقه از رستوران چند کار انجام دهید ، با کنترل های جدیدی که درست در کف دست شما کار می کنند. برای تماشای مشتریانی که در لابی منتظرند به ایستگاه سفارش بروید. برای ترکیب بستنی و مواد مخلوطی برای هر ساندا به ایستگاه ساخت بروید. به محل میکس کردن بروید تا مواد درست مخلوط شوند. قبل از سرو ساندا به مشتری های منتخب خود، به ایستگاه برتر بروید تا خامه فرم گرفته و مواد روکش کننده بریزید. هر ایستگاه یک تجربه عملی است، در اینجا شما باید با کشیدن، کش رفتن، ضربه زدن روی مراحل ساخت ساندا کار کنید.

ویژگی های بازی Papa’s Freezeria To Go :

Papa’s Freezeria To Go برای صفحات کوچکتر دوباره طراحی شده و دوباره تصور می شود ، بنابراین انگشتان شما مانع عمل نمی شوند!

با شست کنترل کنید – با استفاده از دکمه هایی در گوشه های صفحه ، ایستگاه هایی را تغییر می دهید که برای انگشت شست مناسب است. برای جابجایی سریع بلیط های سفارش می توانید از دکمه های گوشه های بالا نیز استفاده کنید و می توانید همه بلیط های سفارش خود را در حالت بزرگنمایی برای سهولت خواندن مشاهده کنید.

BUILD STATION – ما این ایستگاه را برای صفحه های کوچکتر کاملاً طراحی مجدد کرده ایم ، بنابراین می توانید به سرعت و به آسانی بستنی و مواد مخلوط را مانند یک استاد اصلی بریزید! دکمه Pour و Bonus Meter به کناری منتقل می شوند و اندازه آن درست برای انگشت شست شما است ، بنابراین می توانید در زمان مناسب ضربه بزنید بدون اینکه انگشتان جلوی دید شما را بگیرند. وقتی زمان انتخاب یک مخلوط یا شربت است ، کل صفحه با دکمه های بزرگ پر می شود تا بتوانید به راحتی روی مورد صحیح ضربه بزنید.

MIX STATION – ما به روزرسانی های Mix Station را به خوبی انجام داده ایم تا در صفحه های لمسی کوچک حتی بهتر عمل کنند. پس از خرید به روزرسانی های Blend Alarm ، می توانید این هشدارهای بزرگ را بکشید و بر روی هر مخلوط کن ضربه بزنید. دکمه های تقویت کننده نیز بزرگ هستند و به راحتی فشرده می شوند و حتی می توانید از چند لمسی برای تقویت همزمان چندین مخلوط کن استفاده کنید!

TOP STATION – ما چرخ و فلک Topping Bin را از “Papa’s Burgeria To Go!” برگردانده ایم که به شما اجازه می دهد تا ساندا های برتر را به روشی کاملاً جدید بیابید! چرخ و فلک Topping Bins را با انگشت تند بکشید تا موردی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید ، سپس فنجان sundae را بگیرید تا شروع به ریختن یکنواخت مواد اضافی روی sundae کند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Papa’s Freezeria To Go

بازی استراتژی Papa’s Freezeria To Go اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Flipline Studios
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.