خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Wolf Tales – Online Wild Animal Sim 200163 بازی قصه های گرگ اندروید

Wolf Tales – Online Wild Animal Sim بازی قصه های گرگ اندروید

 

Wolf Tales – Online Wild Animal Sim یک بازی اندرویدی آنلاین در سبک نقش آفرینی است که توسط Foxie Ventures ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

 

بازی Wolf Tales یک شبیه ساز دنیای خطرناک گرگ های وحشی و یک بازی RPG است ، جایی که حیوانات جنگل حین شکار و زنده ماندن در خشکی از قلمرو خود محافظت می کنند.

برای قرن ها دسته های گرگ ها در بالای زنجیره غذایی باقی مانده اند و نظم طبیعی را حفظ می کنند، به رهبری آلفا آخرین گرگ وحشتناک باقی مانده. وقتی گرگ وحشتناک از بین رفت، شما باید خود را به عظمت برسانید. یک گرگ خاکستری یا یک گرگ سیاه انتخاب کنید و شروع به ساخت گرگینه اصلی خود کنید. یک ماجراجویی شبیه سازی زندگی وحشی در انتظار است!

نبردهای چند نفره در سراسر جهان – PVP

برای سلطه در دنیای مجازی بجنگید! جهان را در جنگهای آنلاین چند نفره PvP به صورت لحظه ای بپذیرید. برای کنترل بیشترین قلمرو به همراه تیم خود و شرکای مشترک به نبرد با قبایل دشمن بروید و شکار کنید. آیا شکارچی قدرتمند میدان نبرد خواهید شد یا شکار می شوید و زنده نمی مانید؟

 

مهارت های نبرد خود را به روز کنید

قهرمان نهایی RPG خود را ایجاد کنید – می توانید مهارت هایی را برای یادگیری و ارتقا انتخاب کنید. مهارت های منحصر به فرد از توانایی های اساسی MMORPG گرفته تا حملات ابتدایی فانتزی و حتی مهارت های پنهانکاری است که به شما امکان می دهد در جنگل پنهان شوید و به غارتگر نهایی تبدیل شوید!

 

توله ها و نژادها را پرورش دهید

یک خانواده تشکیل دهید! بازی شبیه ساز واقع گرایانه که در آن باید گرگ هایی با خصوصیات جنگی قوی تر را برای تولد توله هایی استثنایی با هم بیامیزید. توله های خود را با حمله به قبایل دیگر و شکار طعمه های خود با خود بیرون ببرید. توله سگهای شما با یادگیری مهارتهای مهم بقا و زندگی ، هر حرکت شما را مشاهده خواهند کرد. توله سگ خود را به خوبی دنبال کنید ، در غیر این صورت آنها در صحنه نبرد چند نفره آنلاین PvP فرصتی نخواهند داشت.

 

جهانی باز و عظیم

دنیای باز و ناگسستنی MMO را که مملو از زندگی وحشی است ، از جنگل انبوه ، کوهها گرفته تا قطب شمال کاوش کنید. شما می توانید در مناطق PvP چند نفره آنلاین بجنگید ، با ماموریت ها کنار بیایید ، بازی کنید ، منابع را جمع کنید یا به قبیله های دشمن حمله کنید و خانه آنها را تسخیر کنید.

GRUNDBREAKING GRAPHICS 3D

هرگز قبلاً کیفیت گرافیک سه بعدی را در شبیه سازی حیوانات وحشی MMO ، با نورپردازی پویا و چرخه های روز که دنیای مجازی را زنده می کند این گونه تجربه نکرده اید. قبل از شروع ماجراجویی خود برای بقا و تسلط بر قلمرو ، روز خود را در قله های کوهستان شروع کنید و با کوله بار خود طلوع خورشید را تماشا کنید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
wolve tales

بازی آنلاین شبیه ساز حیات وحش wolve tales اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Foxie Ventures
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (3 دیدگاه)
تورو خدا کمکم کنید نمی دونم شماها چه طور خرید میکنید😥😭😭😭😭 28 اردیبهشت 1402 پاسخ

تو رو خدا کمکم کنید من نمی‌دونم شماها چه طور خرید میکنید 😥💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭

رز 19 آذر 1401 پاسخ

عالی ولی مود هست؟

زهرا 19 آذر 1401 پاسخ

عالی ولی مود هست؟