خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Seven – Deadly Revelation – Horror Chat Adventure 1.5.61 بازی ماجراجویی چت ترسناک – مکاشفه مرگبار اندروید

دانلود Seven – Deadly Revelation – Horror Chat Adventure بازی ماجراجویی چت ترسناک – مکاشفه مرگبار اندروید

 

Seven – Deadly Revelation – Horror Chat Adventure یک بازی اندرویدی ماجراجویی با درون مایه ترسناک است که توسط SponsorAds GmbH & Co.KG ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

 داستان بازی هفت:

شیطانی با شخصیتی که با تلفن همراه شما تماس گرفته می شود شما را بی نفس می کند. احساس ترس و وحشت در این بازی ماجراجویی ترسناک تعاملی تضمین شده! تصمیمات شما تعیین می کند که وقایع این داستان هیجان انگیز کدام دوره را طی می کنند و داستان چگونه پایان می یابد.

خود را در تاریکترین اعماق روح انسان غرق کنید و یک سفر جذاب و هیجان انگیز روانی شناختی را تجربه کنید که هرگز فراموش نخواهید کرد!

در این بازی ماجراجویی ، پیشگویی شوم یک غریبه مجموعه ای از حوادث دراماتیک را به راه می اندازد که باید آنها را با ذکاوت یک کارآگاه حل کنید. خود را یک هکر ثابت کنید ، معما های مرموز را حل کنید ، داستان های درستی را اتخاذ کنید و بنابراین قطعه قطعه بفهمید چه کسی بی پروا است و جان عزیزانتان را تهدید می کند! این بازی شامل یک داستان هیجان انگیز استخوان از گفتگوهای متنی با شخصیت های مختلف و دارای اسناد ، تصاویر ، فیلم ها و جلوه های صوتی واقع گرایانه است.

 

 شما تصمیم می گیرید، پیام های شما در دوره بازی ها تأثیر می گذارید

نحوه تصمیم گیری شما در روند و پایان این قسمت ترسناک از داستان تعاملی تأثیر دارد. بنابراین می توانید به طور فعال داستان را تعیین کنید و بر رابطه خود با شخصیت های مختلف تأثیر بگذارید. این شما هستید که تصمیم می گیرید چه کسی در آخر زنده بماند.

 شخصیت ها و روابط در بازی

در بازی Seven می توانید مستقیماً تصمیم بگیرید که چگونه با افراد زندگی خود تعامل داشته باشید. هر پیام متنی و هر زمان که تصمیم می گیرید بر رابطه شما با همه شخصیت ها تأثیر می گذارد. بازی های هیجان انگیز تعاملی شما را مجبور به انتخاب بین مردم می کند و اجازه می دهد برخی از آنها در اعماق این داستان ترسناک گم شوند.

Seven – Deadly Revelation – Horror Chat Adventure

بازی ترسناک Seven – Deadly Revelation – Horror Chat Adventure اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SponsorAds GmbH & Co.KG
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.