خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Crazy Cooking Chef 12.0.5017 بازی سرآشپز آشپزی دیوانه اندروید

Crazy Cooking Chef بازی سرآشپز آشپزی دیوانه اندروید

 

Crazy Cooking Chef یک بازی اندرویدی آموزشی است که توسط TutoTOONS ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

به معروف ترین خیابان آشپزخانه جهان خوش آمدید! در اینجا با چهار آشپز شایان ستایش ملاقات خواهید کرد: یوکی از ژاپن ، لین از چین ، مارتا از مکزیک و گراتسیا از ایتالیا. به آنها کمک کنید غذاهای سنتی خود را درست کنند: سوشی ، مرغ گوئو بائو ، تاکو و پیتزا!

بر اساس دستور العمل های واقعی ، بازی Crazy Cooking Chef به بچه ها آموزش می دهد که چگونه در آشپزخانه غذا بپزند و همه چیز را تمیز نگه دارند!

ویژگی های بازی Crazy Cooking Chef

سوشی ژاپنی
با یوکی ، یک آشپز شگفت انگیز ژاپنی آشنا شوید و به او کمک کنید تا سوشی را رول کند! برنج را آماده کنید ، سبزیجات را خرد کرده و ماهی قزل آلا را به صورت راه راه برش دهید. همه چیز را روی یک ورق جلبک دریایی بچینید و با یک حصیر سوشی با دقت آن را بغلتانید! کار خود را با برش دادن رول سوشی به قطعات کوچک به پایان برسانید. سوشی شما فوق العاده به نظر می رسد!

 

ساندویچ مکزیکی
از کامیون تاکو دیدن کنید که سرآشپز مکزیکی Marta نحوه ساخت تاکو را به شما نشان می دهد! آموزش تهیه تورتیلا ، پوست و خرد کردن سبزیجات ، و برش فیله مرغ را بیاموزید. روی تورتیلا را با مواد جالب بریزید و آن را تا کنید. فراموش نکنید که مقداری سس تند ، پنیر و آهک به آن اضافه کنید تا مشتریان شما از طعم عالی تاکو لذت ببرند!

 

پیتزا
گراتزیا یک آشپز ایتالیایی است که در پیتزا فروشی خود منتظر شماست. برای هیجان انگیزترین بازی پخت پیتزا آماده شوید! آرد ، تخم مرغ و آب را مخلوط کنید تا خمیر پیتزا درست شود. سبزیجات تازه را برای مواد افزودنی پیتزا پوست بگیرید و برش دهید و مقداری گوشت گاو را خرد کنید. روی پیتزا را با گوشت گاو و پنیر رنده شده قرار دهید و آن را در اجاق گاز بکشید. بعد از اتمام کار ، پیتزای خود را با محبوب ترین مواد پیتزا تزئین کنید!

 

غذای چینی
غذاهای خوشمزه چینی را با سرآشپز شایان ستایش چینی تهیه کنید. کلم و بادمجان را خرد کرده و رنده کنید. آرد و تخم مرغ را مخلوط کنید تا خمیر پایه مرغ درست شود. آنها را سرخ کرده و این وعده غذایی خوشمزه را برای مشتریان رستوران چینی سرو کنید!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
Crazy Cooking Chef

بازی آشپزی دیوانه Crazy Cooking Chef اندروید

 

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Biza Studio
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.