خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Instasquare Photo Editor: Drip Art, Neon Line Art 2.5.0.8 برنامه ویرایش عکس اندروید

Instasquare Photo Editor: Drip Art, Neon Line Art برنامه ویرایش عکس اندروید

 

Instasquare Photo Editor: Drip Art، Neon Line Art یک برنامه ویرایش عکس محبوب با میلیون ها طرفدار در سرتاسر جهان است که توسط Lyrebird Studio ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

Instasquare Photo Editor: gradient Filter Neon Filter، Sketch Line Artis یک برنامه ویرایش عکس حماسی برای شما برای ساخت یک شاهکار با فیلترها و جلوه های منحصر به فرد است. جلوه های جدید قطره ای و جلوه های شگفت انگیز قطره ای ، برچسب های هنر نامتعارف و خاص را امتحان کنید. با استفاده از خط هنر Instasquare ، می توانید به راحتی عکس های خود را ویرایش، طراحی کلی و روتوش کنید. فیلترها و جلوه های مختلف مارپیچ ، تصویر آینه ، پس زمینه تاریک عکس های خود را اضافه کنید و طراحی کلاژ عکس ، دفترچه یادداشت یا اعمال جلوه های مختلف به عکسهای خود را امتحان کنید.

استودیوی Lyrebird این برنامه شگفت آور دوربین و سازنده عکس کلاژ ، Instasquare Neon Photo Editor: gradient Neon Filter Line Art را به شما ارائه می دهد که یک ویرایشگر حماسی برای روتوش گالری شما است.

شما به راحتی می توانید یک کلاژ جذاب بسازید ، تصاویر را ویرایش کنید و شبکه عکس را تغییر دهید. با جلوه هنری اسکیس سرگرم شوید ، عکسها و تصاویر خود را با این٪ 100 گرادیان رایگان تزئین کنید!

 

ArtNeon Line Art & Sketch Sketch Effect
هوش مصنوعی عکس شما را تجزیه و تحلیل می کند و یک طرح کلی سفید ترسیم می کند.
طرح کلی را به صورت عمودی / افقی تنظیم کنید ، با ضخامت بازی کنید و رنگ طرح را تغییر دهید.
می توانید تصویر اصلی را پشت سر خود نگه دارید یا از پس زمینه دیگری استفاده کنید.
از یک فیلتر نئون طرح کلی خیره کننده استفاده کنید.

برای تولید کلاژهای زیبا با این سازنده کلاژ عکس ، طرح های منحصر به فرد و فریم های عکس را تمرین کنید! سازنده کلاژ عکس برای ایجاد کولاژ عکس و به اشتراک گذاشتن با دوستان خود برای ایجاد عکس در Instagram ، Snapchat ، Tik Tok ، Facebook ، Whatsapp و غیره، طرح بندی آسان به شما ارائه می دهد.

شما می توانید از بین صدها فیلتر عالی ، شبکه عکس ، قاب عکس ، پس زمینه ، فونت ها ، دفترچه و غیره انتخاب کنید. با برنامه عکس Instasquare همه چیز ساده و جادویی خواهد بود.

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

دانلود Instasquare Photo Editor

برنامه ویرایش عکس Instasquare Photo Editor اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Lyrebird Studio
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.