خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Cyberika: Action Cyberpunk RPG 0.9.2rc139 بازی سایبریکا اندروید

Cyberika: Action Cyberpunk RPG بازی سایبریکا اندروید

 

Cyberika: Action Cyberpunk RPG یک بازی اندرویدی منحصر به فرد در سبک نقش آفرینی Role Playing است که توسط Kefir ساخته شده است! با بسیاری از ویژگی های جالب که آن را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است!

Cyberika یک RPG اکشن و ماجراجویی است که دارای یک خط داستانی عمیق در یک جهان سایبرپانک است. آیا آماده کاوش در شهری در آینده نزدیک به نام Bradbury Complex هستید؟

با ساکنان آن دیدار کنید ، ماموریت های مهم را کامل کنید ، در خیابان های تاریک با پانک های عجیب و غریب بجنگید و در اتومبیل اسپورت خود در خیابان های روشن شده با نئون مسابقه دهید. چه کسی می داند ، شاید در راه بازگشت به خانه خود در مرکز شهر متوقف شوید تا یک پیوند بدن دیگر نصب کنید یا برخی از رامان ها را بگیرید؟

 

[همین حالا سایبرپانک]
شهر پر از تناقض است ، خیابان ها سرشار از فقر و فناوری آینده در کنار هم هستند. پول و اسلحه در اینجا بیشتر مشکلات را حل می کند. پلیس ناتوان است. زنده ماندن از بهترین تنها قانون است. با شروع سفر خود در یک آپارتمان متواضع در حومه شهر ، ماجراجویی مهیجی در انتظار شماست. به مرور می توانید لباس های شیک ، بهترین اسلحه ها را بخرید ، سریعترین اتومبیل قابل تصور را بدست آورید و به یک پنت هاوس در مرکز شهر منتقل شوید.

 

[بهترین باشید. منحصر به فرد باشید]
در این دنیای سایبرپانک جایی برای ضعف وجود ندارد. اگر سرعت ، قدرت یا مهارت هک کردن ندارید ، فقط بروید و بدن خود را بهبود ببخشید. این همان چیزی است که در مجتمع بردبری می گوییم Get-The-Augmentation. سلاح ، مهارت و بدن خود را ارتقا دهید تا بهترین اسلحه اجاره ای در شهر باشید. و برای اطمینان از اینکه همیشه در بین افراد برجسته هستید ، ماشین ، ژاکت یا تفنگ خود را سفارشی کنید.

 

[قلب شهر]
به مرکز شهر بروید تا در مرکز عمل و زندگی شبانه باشید. در اینجا شما همیشه تعداد زیادی بازیکن دیگر و همچنین فروشگاه ها ، کافه ها و کلوپ های شبانه را در خدمت خود خواهید یافت.

 

[خود را در داستان تحت تأثیر قرار دهید]
محله های شهر هیچ شباهتی به هم ندارند و هر یک توسط باند دیگری کنترل می شوند. خط داستانی جذاب ما شما را به هر گوشه از مجموعه بردبری خواهد برد. آیا آماده برنامه ریزی برای سرقت از یک آزمایشگاه مخفی هستید؟ در مورد جک زدن یک ماشین اسپرت نادر برای یک مکانیک اتومبیل مورد علاقه چطور؟

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Cyberika

دانلود بازی Cyberika سایبریکا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Kefir!
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.