خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Tom and Jerry: Chase 5.3.19 بازی تام و جری اندروید

Tom and Jerry: Chase بازی تام و جری اندروید

 

Tom and Jerry: Chase یک بازی اندرویدی آنلاین سرگرم کننده و جذاب برای عاشقان این انیمیشن محبوب است که توسط  استودیوی پرطرفدار و خوش ذوق NetEase Games ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

 

معرفی بازی تام و جری

بازی Tom and Jerry: Chase یک بازی موبایل گاه به گاه 1v4 با عناصر رقابتی است که به طور رسمی از کمپانی برادران وارنر مجوز گرفته است. یک بازی سرگرم کننده ی تعاملی و ارائه شده توسط NetEase Games.
بازی کاملاً سبک هنری کلاسیک اصلی را بازآفرینی می کند. بازیکنان می توانند در تلاش برای سرقت پنیر ، به عنوان جری یا دوستانش بازی کنند یا به عنوان تام بازی کنند تا مانع موفقیت آنها شوند. چه کسی در این نبرد عقل و قدرت پیروز خواهد شد؟ به بیش از یک میلیون بازیکن بپیوندید و به بازی نهایی موش و گربه شیرجه بروید. هیجان تعقیب و گریز را احساس کنید!

ویژگی های بازی Tom and Jerry: Chase ، بازی تام و جری

1. [بازی چند نفره رقابتی نامتقارن] به عنوان موش یا گربه بازی کنید. برای برنده شدن پنیر را بدزدید و تام را با دوستان خود با ترفند گول بزنید. یا تام را از سرنوشت خود نجات دهید تا بتواند جری را بگیرد و به او کمک کند تا یک متخصص موش گیر شود. عمل هرگز متوقف نمی شود!

2. [یک تولد دوباره بازی های کلاسیک در گرافیک HD و کارایی بالا] بازآفرینی انیمیشن اصلی دقیقاً همان گونه که آن را به خاطر می آورید. موسیقی اصیل ، سبک هنری معتبر و گیم پلی بدون تاخیر ، یک تجربه واقعاً همه جانبه را برای شما به ارمغان می آورد!

3. [بازی رایگان است و آسان شروع می شود] یک بازی منفرد حداکثر 10 دقیقه با سرعت عمل و ضرب و شتم فراهم می کند. برای بدست آوردن طلا ، کوئست های رایگان را کامل کنید ، کافی است تا بتوانید با توجه به محتوای قلب خود خرید کنید!

4. [شخصیت های متمایز ، وسایل متفرقه] تام ، جری ، تافی ، رعد و برق. همه دوستان آشنا شما اینجا هستند! هر شخصیت مهارت های منحصر به فرد خود را دارد. همچنین موارد مختلف بسیاری برای یافتن در نقشه وجود دارد مانند چنگال ، تکه های یخ ، قاب عکس و انواع نوشیدنی های خاص. از آنها عاقلانه استفاده کنید تا روند جنگ را تغییر دهید!

5. [حالت ها و نقشه های جالب بازی] بازیکنان می توانند از طریق بسیاری از حالت های منحصر به فرد از جمله حالت کلاسیک ، بازی Golden Key Match ، سرگرم کننده با آتش بازی ، Cheren Frenzy Match و والیبال ساحلی یا دوچرخه سواری کنند. هر حالت گیم پلی ویژگی های متمایز خود را فراهم می کند. با ترکیب نقشه های مختلف ، از جمله Classic House ، Summer Cruise و Night Castle ، این اطمینان را می دهد که هر بازی یک تجربه تازه است!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • فایل زیپ را از حالت فشرده خارج کنید و در مسیر Android: OBB قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی تام و جری Tom and Jerry

دانلود بازی تام و جری Tom and Jerry اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: NetEase Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.