خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود بازی Mergy: Merge RPG game – Idle heroes games RPG 3.1.1 بازی آر پی جی ادغام اندروید

Mergy: Merge RPG game – Idle heroes games RPG بازی آر پی جی ادغام اندروید

 

Mergy: Merge RPG game – Idle heroes games RPGیک بازی اندرویدی در سبک نقش آفرینی Role Playing است که توسط Guycorp Games ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

نام قهرمان شما چیست؟

Mergy یک بازی RPG ادغام اعتیاد آور. قهرمانان خود را ارتقا دهید و به اوج برسید.

بازی Mergy به دلیل ترکیب غیراستاندارد RPG کلاسیک ، بازی های بیکار ، گیم پلی ادغام و بازی های گاه به گاه عادی، یک بازی بی نظیر است. از تمام ویژگی های بازی RPG با گیم پلی بیکار هیجان انگیز ، ارتقا استراتژیک برای بهبود آمار (منتقد / زندگی / قدرت …) شخصیت خود لذت ببرید.

با این حال ، برای شروع بازی Mergy ، این بازی آر پی جی ادغامی ، مانند هر بازی مستقل دیگر نیازی به مهارت اضافی ندارید. فقط موارد خود را بر روی صفحه ادغام کنید و چرخ دنده های قهرمانان بیکار خود را ادغام کنید و دشمنان را شکست دهید.

 

سلاح ، زره ، سپر و خرده ریزهای خود را ارتقا دهید

سلاح ها را برای حمله و سپرها ترکیب و به روز کنید تا ضربات دشمن را منعکس کند. در حالی که قهرمان RPG شما همچنان برای شما مبارزه می کند ، شما می توانید کارهای او را بهبود بخشید تا شانس موفقیت را افزایش دهید.

آمار شخصیت های خود را مانند هر بازی و گیم پلی RPG ارتقا دهید

شخصیت شما نیاز به پیشرفت و ارتقا مهارت دارد. به قهرمان بیکار مورد علاقه خود کمک کنید تا قوی تر و بهتر شود فقط استادان واقعی می توانند با رئیسانی که به نظر می رسد سخت تر و سخت تر می شوند ، هنگام پیشرفت در بازی RPG ، مبارزه کنند. یک قدم جلوتر از دشمنان خود باشید. سریعتر ، قویتر! شما گیم پلی و سبک متناسب با گیم پلی RPG خود را انتخاب می کنید.

 

قهرمان شوید

شجاعانه تا پایان مبارزه کنید. بله ، گیم پلی بازی آنقدر اعتیاد آور است که در آن همه چیز در جهان را فراموش خواهید کرد. از شخصیت مجازی خود پیروی کنید و تکامل در دنیای واقعی را فراموش نکنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Mergy

بازی آر پی جی مرجی Mergy اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Guycorp Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.