خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Construction Set – Satisfying Constructor Game 1.2.0 بازی مجموعه ساخت اندروید

Construction Set – Satisfying Constructor Game بازی مجموعه ساخت اندروید

Construction Set – Satisfying Constructor Game یک بازی پازل اندروید است که توسط SayGames ساخته شده و دارای بسیاری از ویژگی های جالب است که آن را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است!

 

بازی Construction Set یک بازی با بلوک های ساختمانی

طیف گسترده ای از ساختمانها و صحنه های آجری را در این بازی ساخت و ساز کلاسیک جمع آوری کنید. به عنوان یک تازه وارد شروع کنید و مسیر خود را به سمت مجموعه های ساختمانی پیچیده تر افزایش دهید. این بازی آرامش بخش و راضی کننده مطمئنا شما را به تخیل و سرگرمی کودکی باز می گرداند! 🚧😄

خلاقیت خود را انعطاف پذیر کنید و با پازل های ساختمانی لذت بخش مغز خود را ورزش دهید. بلوک نویسنده یا بلوک ذهنی؟ با این بازی ساختمانی BLOCKbuster ، مراحا متنوع را پشت سر بگذارید و غرق در لذت و شادی شوید.

 

موارد برجسته و خاص خود را با استفاده از BRICK بسازید

برای ایجاد شاهکارهای آجری خود در قالب مدل های دقیق 3D ، راهنمای ساده بازی Construction Set روی صفحه را دنبال کنید! قطعه مناسب را پیدا کنید و به سادگی ضربه بزنید تا آن را به ساخت خود اضافه کنید. قطعات رنگارنگ و صحنه های پر جنب و جوش این بازی ساختمانی را به سازه ای برای سازندگان در هر سنی تبدیل کرده است!

در Constructor 3D هرگز نگران از دست دادن یک قطعه یا آجرها و آسیب رساندن به انگشتان خود نباشید ، زیرا این ها همه مجازی است!

ویژگی های بازی Construction Set – Satisfying Constructor Game :

★ ده ها مجموعه و بیش از 200 قسمت مختلف بهم پیوسته. از شکل های انسانی گرفته تا وسایل نقلیه پیچیده ، این بازی سازنده همه چیز را دارد!

★ با مجموعه های ساختمانی سرگرم کننده مانند مجسمه آزادی، یک میدان جنگ ، یک قلعه قرون وسطایی  ، روم باستان ، و داخل یک سفینه فضایی ، شما هرگز خسته نخواهید شد!

یک پسر تحویل دهنده پیتزا بسازید که برج پیزا را بالا نگه دارد و مانند یک صحنه بحث در انتخابات به مجموعه های پرطرفدار و موضوعی غواصی کنید.

★ دستورالعمل های واضح و مدل های سه بعدی اطمینان می دهد که هرگز گیر نمی کنید. کافیست قطعه مورد نیاز خود را پیدا کرده و در جای خود وصل کنید!

★ با تشکر از رابط کاربری آسان ، هر کسی می تواند یک معمار باشد! به علاوه ، گرافیک خیره کننده و انیمیشن های روان این بازی ، تجربه ساخت را زنده می کند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Construction Set

دانلود بازی Construction Set مجموعه ساخت اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SayGames
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.