خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Loudly – Louder Volume Amplifier & Speaker Booster 6.48 برنامه تقویت کننده صدای بلندگو اندروید

Loudly – Louder Volume Amplifier & Speaker Booster برنامه تقویت کننده صدای بلندگو اندروید

 

Loudly – Louder Volume Amplifier & Speaker Booster یک برنامه اندرویدی کاربردی برای تقویت صدای اسپیکر است که توسط appsRock ساخته شده و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

با برنامه رایگان تقویت کننده حجم صدا Loudly ، حجم بیشتری را تنظیم کنید. افزایش صدا “Loud Volume Booster for Speakers” به عنوان تقویت کننده صدا ، Volume EQ ، تقویت کننده باس و یک پخش کننده رسانه کار می کند که برای افزایش صدا با افزایش صدای ویدیو ، اضافه کردن باس و برابر کردن صدا یا تمام اعلان ها در اندروید طراحی شده است.

آیا از حجم کم صدای بلندگوی تلفن همراه خود خسته شده اید؟ آیا دوست دارید از موسیقی و نمایش های مورد علاقه خود بدون وقفه صدا لذت ببرید؟ چگونه می توانید تلفن خود را با استفاده از تقویت کننده صدا و پخش کننده موسیقی با برنامه اکولایزر صدا با خیال آسوده تبدیل کنید؟

برنامه جدید تقویت کننده صدای ما با اتقویت پخش کننده رسانه ، تقویت کننده باس و میزان صدا EQ به همان عالی عمل می کند. پخش کننده موسیقی با اکولایزر صدا به گونه ای طراحی شده است که زندگی شما را بلندتر و سرزنده تر می کند. این تنظیمات مفید باس دارد که به افزایش صدا کمک می کند تا بتوانید از صدای بهتر لذت ببرید.

 

تقویت کننده صدا برای اندروید
چه برای قدم زدن بیرون بروید ، چه برای تماشای نمایش در خانه بمانید و چه قصد مهمانی با دوستان خود را داشته باشید ، برنامه جدید تقویت کننده صدا اطمینان حاصل می کند که از بهترین تجربه صدا لذت خواهید برد. با صداهای آهسته خداحافظی کنید و با این برنامه رایگان تقویت کننده حجم ، وارد حجم صدای بلند ، موسیقی بی پایان و سرگرم کننده تر شوید.

 

تقویت کننده هدفون برای شما

آیا از حجم کم صدای هدفون خسته شده اید؟ نیازی به بیرون رفتن و صرف یک ریال برای خرید هدفون جدید نیست. برنامه تقویت کننده هدفون می تواند میزان صدا را برای شما افزایش دهد بنابراین شما می توانید بدون نیاز به خرید یک هدفون دیگر ، از بهترین تجربه صدا لذت ببرید. هدفون خود را به سادگی با دستگاه متصل کنید ، برنامه تقویت کننده میزان صدا را باز کنید ، تنظیمات استاندارد صدا را تنظیم کنید و لذت موسیقی بدون صدای قطع را شروع کنید.

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

Loudly

دانلود برنامه تقویت صدای اسپیکر Loudly اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: appsRock
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.