خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Cool Goal! Soccer game 1.8.33 بازی گل عالی اندروید

Cool Goal! Soccer game بازی گل عالی اندروید

 

بهترین بازی فوتبال برای همه! بهترین ضربه های خود را در بازی Cool Goal ، یک بازی فوتبال اکشن که همیشه به پشت تور می زند ، به نمایش بگذارید! وظیفه ی شما در این بازی فوتبال اعتیاد آور و محبوب؟ کافیست شلیک کنید و گل بزنید! از بازیکنان دشمن بیشمار طفره بروید ، مانند یک سوپراستار فوتبال توپ خود را منحنی کنید و یک گل عالی را رقم بزنید!

برای بازی کردن ، باید زاویه ضریه توپ فوتبال خود را مشخص کنید و اطمینان حاصل کنید که آن را کاملاً ذقیق نشانه می گیرید تا به هیچ مانعی یا بازیکن مخالف برخورد نکند. ساده به نظر می رسد؟ دوباره فکر کن بازیکنان دشمن می خواهند انواع ترفندهای دیوانه وار را برای شکست تو رقم بزنند!

شما نیاز به واکنش های سریع ، مهارت های منطقی و مهارت جدی در فوتبال دارید تا در بالای صدر جدول ضربات پنالتی ظاهر شوید.

در بازی Cool Goal! Soccer game شما می توانید به راحتی توپ را ضربه بزنید ، زیرا در یک ضربه کامل فوتبال مهارت دارید و بازی های گل دروازه بان را برعکس می کنید. این کار را بسیار ساده خواهید یافت و بعد از تجربه این بازی نمی خواهید به روشی دیگر فوتبال بازی کنید.

قادر خواهید بود که تحت هر میزان فشار به گل برسید و حتی آنقدر توپ را شلیک کنید که هیچ چیز قادر به جلوگیری از آن نخواهد بود! شما مهاجم هستید و وقتی توپ ها را لگد می زنید هیچ کس مانع شما نخواهد شد.

با پیشرفت در هر سطح ، سکه ها و کلیدهای طلا را جمع می کنید که برای باز کردن قفل پوسته های جدید و قهرمانان فوتبال استفاده خواهید کرد. در مقایسه با سایر بازی های فوتبال رایگان ، با بسیاری از چیزهای قابل کشف ، به این زودی ها محتوای تازه فوتبال شما تمام نمی شود.

پوسته های جدیدی را برای توپ فوتبال خود تهیه کنید و مانند ستاره ها لباس بپوشید تا وقتی که آخرین حمله فوتبال را انجام می دهید ، آن را به سبک خود در آورید. بعد از باز کردن سه کلید ، می توانید از آنها برای باز کردن حافظه پنهان پاداش برای موارد خوب فوتبال بیشتر استفاده کنید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

 

بازی فوتبال Cool Goal

دانلود بازی Cool Goal بازی فوتبال اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Gismart
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.