خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود PLAYit 2.4.9.3 پلیر قدرتمند پلی ایت اندروید

PLAYit – A New Video Player & Music Player پلیر قدرتمند پلیایت اندروید

PLAYit – یک پلیر حرفه ای و یکی از بهترین پخش کننده های ویدیوی جدید و پخش کننده موسیقی و ویرایشگر ویدیو است که توسط Yuvadvance Internet Private Limited ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

 

آیا به یک پخش کننده فیلم و دانلود کننده فیلم همه کاره نیاز دارید؟

PLAYit آماده است تا برای شما انجام هر کاری را فراهم کند. پخش کننده فیلم HD  و سایر کلیپ های ویدیویی در تمام قالب ها (فیلم های MKV ، فیلم های FLV videos M4V و غیره) لذت ببرید.

 

ویژگی های برنامه PLAYit

– تمام پرونده های ویدیویی محلی خود را مرور کنید و فیلم های وضعیت ، پیش پرده ها ، فیلم ها و سایر ویدئو های ذخیره شده در دستگاه خود را ، با هر قالب و فرمتی پخش کنید.
– عملکرد پخش زمینه به شما امکان می دهد هنگام تغییر برنامه به برنامه های دیگر یا خاموش کردن صفحه تلفن ، به پخش ویدئو ادامه دهید.
– عملکرد پخش شناور شما را قادر می سازد تا موقعیت پنجره شناور پخش کننده را تنظیم کرده و همزمان از برنامه های دیگر استفاده کنید.
– برای تنظیم سرعت پخش ، روشنایی و میزان صدا به راحتی از کنترل حرکت استفاده کنید. پخش ویدئو از آخرین موقعیت.
– برای دانلود فایل های مورد علاقه خود وارد وب سایت ویدیویی یا سایت رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، TikTok شوید.
– برای بارگیری و ذخیره فیلم های زنده فیس بوک ، پست اینستاگرام ، وضعیت WhatsApp ، فیلم های TikTok و سایر تصاویر یا فیلم های رسانه های اجتماعی ، روی “بارگیری” کلیک کنید.
– برای بارگیری و ذخیره کامل فیلم ها یا کلیپ های فیلم در دستگاه خود روی دکمه “بارگیری” ضربه بزنید.

– میتوانید ویدئو ها را به راحتی به فرمت صوتی تبدیل کنید.

پخش کننده صوتی برای همه قالب ها: فایل های mp3 ، فایل های m4a به طور خودکار پرونده های رسانه محلی را شناسایی و مدیریت می کند.
به طور خودکار تمام پرونده های ویدیویی را در دستگاه Android و کارت SD شناسایی کنید ، آسان برای مرتب سازی و به اشتراک گذاری فایل های رسانه ای. مهم نیست که چه فرمت ویدئویی از سایت های دیگر بارگیری و در دستگاه شما ذخیره شده است ، پخش کننده ویدیوی ما تمام پرونده های رسانه را تجزیه و تحلیل کرده و اجازه پخش فیلم ها با کیفیت بالا را می دهد.

 

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

 

دانلود playit

دانلود پلیر حرفه ای playit اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Yuvadvance Internet Private Limited
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.