خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Dwarf Journey 1.0.1 بازی سفر آدم کوتوله اندروید

Dwarf Journey بازی سفر آدم کوتوله اندروید

 

Dwarf Journey  یک بازی ماجراجویی سرگرم کننده از استودیوی Orube Game Studio با بسیاری از ویژگی های جالب است که از بازی با آن لذت خواهید برد.

بازی Dwarf Journey یک بازی پلتفرمر، اکشن و روگلیت با مراحلی است که به طور تصادفی ایجاد شده است. دشمنان را شکست دهید ، سطح خود را بالا ببرید و مواد معدنی را جمع کنید تا تجهیزات بهتر را در یک سفر حماسی در جستجوی جاودانگی همراه داشته باشید. ⚒️

 

داستان بازی سفر آدم کوتوله
📜 نگاهی اجمالی به مرگ ، جنگجوی قدرتمند و فرزانه گالار را به دنبال راهی برای ادامه لذت بردن از لذتهای دنیوی تا ابد انداخت. در نوشته های باستانی آمده است که در غار ابدیت غاری عرفانی وجود دارد که یک یادگار گمشده را در خود جای داده است و قادر به اعطای حیات ابدی به دلیری است که آن را پیدا می کند. گالار مسلح به تبر و کلنگ قابل اعتماد خود ، در جستجوی یک ماجراجویی حماسی که ممکن است به قیمت جان خودش تمام شود ، راهی کوههای شمالی می شود.

 

ویژگی های بازی Dwarf Journey :

⚒️ سطوح ایجاد شده به طور تصادفی را کاوش کنید! این بازی پلتفرمر اکشن roguelite هر بار که بازی می کنید تجربه های جدیدی را به چالش می کشد.

⚒️ دشمنان را شکست دهید و شخصیت خود را تکامل دهید! با دشمنان و رئیسان مبارزه کنید تا مسیرهای جدید را باز کنید و تجربه ای را برای رشد و شخصی سازی شخصیت خود به روشی که ترجیح می دهید جمع کنید.

⚒️ برای جعل تجهیزات بهتر سنگ معدن جمع کنید! سنگ معدن و نقشه های اسلحه ای را که در اعماق غار پیدا می کنید جمع کنید و آنها را به آهنگر روستا ببرید تا تجهیزات دقیق تری را جعل کنید. حتی با هیولاهای قوی تر و قدرتمندتر مبارزه کنید.

⚒️ گیم پلی خود را با رونز و موارد سفارشی کنید! در اطراف غار رون هایی پیدا کنید که ویژگی های اضافی به قهرمان شما بدهد. ساخت خود را با حداکثر سه رون جمع کنید ، موارد را جعل کنید و شخصیت خود را به سبک دلخواه خود تنظیم کنید. استراتژی خود را انتخاب کنید و گیم پلی خود را سفارشی کنید!

⚔️ در نبردهای حماسی با کارفرمایان روبرو شوید! شما باید با روسای شریر برخورد کنید که تمام قدرت و تاکتیک های شما را به چالش می کشند. اما مراقب باشید: با تولید سطوح به طور تصادفی ، می توانید بلافاصله درهای رئیسان را پیدا کنید. این خرد را داشته باشید که محدودیت های خود را بشناسید و درک کنید که زمان مناسب برای مواجهه با آنها چیست.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
Dwarf Journey

دانلود بازی Dwarf Journey بازی سفر ادم کوتوله اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Orube Game Studio
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.