خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Genshin Impact 1.4.1 بازی گنشین ایمپکت اندروید

Genshin Impact بازی گنشین ایمپکت اندروید

 

Genshin Impact یک بازی اندرویدی معروف و پرطرفدار در سبک ماجراجویی در جهانی باز و وسیع است که توسط استودیوی miHoYo Limited ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

به سرزمین Teyvat قدم بگذارید ، دنیایی وسیع که مملو از زندگی است و با انرژی اساسی جریان دارد.

شما و خواهر و برادرتان از دنیای دیگری به اینجا رسیده اید. توسط خدای ناشناخته ای جدا شده و قدرت خود را از دست داده و به خواب عمیقی فرو رفته اید و اکنون در دنیایی کاملاً متفاوت از زمان ورود خود بیدار هستید.

در بازی Genshin Impact سفر خود را از Teyvat آغاز می کنید تا از هفت نفر – خدایان هر عنصر – پاسخ بگیرید. در طول راه ، آماده شوید تا هر اینچ دنیای شگفت انگیز را کشف کنید ، با طیف متنوعی از شخصیت ها نیروها را متحد کنید و رمز و رازهای بی شماری را که تیوات نگه دارد باز کنید.

ویژگی های بازی Genshin Impact

 

جهان باز عظیم 

از هر کوهی بالا بروید ، از کنار هر رودخانه ای شنا کنید و در هر مرحله از بازی مناظری شگفت انگیز را تماشا کنید. و اگر برای بررسی یک مکانیسم عجیب و غریب Seelie متوقف شوید، چه کسی می داند چه چیزی را کشف می کنید؟ این بازی پر از موارد هیجان انگیز است.

 

سیستم مبارزه عنصری

هفت عنصر را مهار کنید تا واکنش های اصلی را از بین ببرید. Anemo ، Electro ، Hydro ، Pyro ، Cryo ، Dendro و Geo در انواع مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و تولید کنندگان قدرت این را دارند که این مورد را به نفع خود تبدیل کنند.

آیا Hydro را با Pyro بخار می کنید ، آن را با Electro شارژ الکتریکی می کنید یا با Cryo منجمد می کنید؟ تسلط شما بر عناصر در جنگ و اکتشاف برتری شما را در بر خواهد داشت. سیستم مبارزه بازی گنشین ایمپکت منحصر به فرد و کاملا اعتیاد آور است.

چشم اندازهای زیبا

با یک سبک هنری خیره کننده و گیم پلی ارائه شده در زمان واقعی و انیمیشن های کاملاً تنظیم شده بر اساس شخصیت ها ، چشم های خود را به دنیای اطراف خود بچرخانید و یک تجربه بصری واقعاً همه جانبه را زندگی کنید. نور و هوا همه به مرور تغییر می کنند و همه جزئیات این دنیا را زنده می کنند.

 

موسیقی متن تاثیرگذار

هنگام کاوش در جهان گسترده اطراف خود ، اجازه دهید صداهای زیبای Teyvat شما را به خود جلب کنند. موسیقی متن بازی گنشین ایمپکت که توسط ارکستر فیلارمونیک لندن اجرا می شود ، با زمان و گیم پلی یکپارچه تغییر می کند تا مطابق با روحیه باشد.

 

تیم رویایی خود را بسازید

با بازیگران متنوعی از شخصیت ها در Teyvat همراه شوید ، هر کدام شخصیت ها ، داستان ها و توانایی های منحصر به فرد خود را دارند. ترکیب مهمانی مورد علاقه خود را کشف کنید و شخصیت های خود را درجه بندی کنید تا به شما کمک کند حتی دلهره آورترین دشمنان و دامنه ها را تسخیر کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • فایل زیپ را از حالت فشرده خارج کنید و در مسیر androi:obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
بازی Genshin Impact برای موبایل

دانلود بازی Genshin Impact ، بازی گنشین ایمپکت برای موبایل

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: miHoYo Limited
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (2 دیدگاه)
علی 15 خرداد 1401 پاسخ

آیدیم واسه مولتی : ۷۲۵۵۲۰۱۷۰ سرور اروپا

محراب 21 اردیبهشت 1401 پاسخ

سلام من اندرویدم ۶ هست ولی نصب نمی شه . CPU من مشکلی نداره . چیکار کنم